x تبلیغات
دیجیتالی

امنیت وب سایت چیست؟

 امنیت وب سایت چیست؟

هنگامی که شما سایت خود را راه اندازی می کنید ، هر کاری می توانید انجام دهید تا موفقیت آن را تضمین کنید اما شما ممکن است یک جز حیاتی را نادیده بگیرید: امنیت وب سایت.حملات سایبری باعث پاک شدن پر هزینه ، آسیب رساندن به شهرت شما و دلسرد کردن بازدید کنندگان برای بازگشت مجدد به سایت می شود.خوشبختانه شما می توانید با امنیت مناسب سایت از همه این اتفاقات جلوگیری کنید.

امنیت وب سایت هرگونه اقدام یا درخواست است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات وب سایت در معرض مجرمان سایبری قرار نگرفته است و یا برای جلوگیری از هک شدن سایت در هر حالتی.

امنیت وب سایت از سایت شما در برابر موارد زیر محافظت می کند:
· حملات DDoS :این حملات می توانند به صورت آهسته یا ناگهانی باعث آسیب به سایت شما شوند و آن را برای بازدید کنندگان غیر قابل دسترس کنند.

 

· بد افزار ( Malware ) : بد افزار  کوتاه شده کلمه ” Malicious Software ” می باشد. بد افزار یک تهدید رایج است که برای سرقت اطلاعات مشتریان نفوذ پذیر ، توزیع هرز نامه ( Spam ) ، اجازه به مجرمان سایبری برای دسترسی به سایت شما و … استفاده می شود.

· لیست سیاه ( Blacklisting ) :اگر موتورهای جستجو بد افزار را پیدا کنند ، ممکن است سایت شما از نتایج جستجو حذف شود و به بازدید کنندگان هشدار داده شود که از ورود به سایت پرهیز کنند.

· استفاده از آسیب پذیری
مجرمان سایبری می توانند با استفاده از نقاط ضعف یک سایت مانند یک افزونه قدیمی ، به اطلاعات ذخیره شده روی آن دسترسی پیدا کنند.

· از بین بردن
این حمله محتوای وب سایت شما را با محتوای مخرب سایبری جایگزین می کند.

امنیت وب سایت همچنین بازدید کنندگان شما را در برابر موارد زیر محافظت می کند:....

برای مطالعه کامل این مطلب مهم حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

امنیت وب سایت چیست؟

محدوديت انتشار محتواي مربوط به سيگار در اينستاگرام و فيسبوك

 اينستاگرام و فيسبوك انتشار محتواي هر نوع محصول مرتبط با تنباكو و الكل را از طريق اين شبكه‌هاي اجتماعي محدود مي‌كنند.

به گزارش سي‌ان‌ان و بر اساس صحبت هاي سخنگوي فيسبوك، اين شركت از امروز خط‌ مشي جديد را در مورد محدود كردن محتواي مربوط به محصولات الكلي و تنباكو از جمله سيگار الكترونيكي اجرايي خواهد كرد.

اين قانون تمام گروه هايي را كه در فيسبوك الكل يا دخانيات مي‌فروشند، در بر خواهد گرفت و هر گروهي كه از قوانين جديد پيروي نكند، حذف خواهد شد. اين موضوع شامل اينستاگرام نيز مي شود. پيش از اين، سياست‌هاي فيسبوك فروش تنباكو و الكل را در ماركت پليس فيس‌بوك ممنوع كرده‌ بود، اما در حال حاضر اين ممنوعيت در حال گسترش است و شامل حال كاربران شخصي نيز مي‌شود. فيس‌بوك از تركيبي از فناوري و گزارش‌هاي انساني استفاده خواهد كرد تا هر محتوايي كه اين قوانين را نقض مي‌كند، يافته و حذف كند.

طبق گفته‌هاي سخنگوي فيسبوك، هر برندي كه محتوايي در زمينه فروش يا تبادل اين محصولات داشته باشد، بايد محتواي خود را محدود به افراد ۱۸ سال به بالا كند.  تحت اين سياست جديد، اينفلوئنسرهايي كه براي تبليغات و معرفي محصولات نيكوتين‌دار، پول گرفته‌اند، اجازه خواهند داشت محتواي خود را پست كنند و محدوديت سني شامل اين پست‌ها نخواهد شد. 

فيس بوك در حال بررسي تغييرات در زمينه سياست‌ فعاليت اينفلوئنسرهاست و با سازمان‌هاي نظارتي در زمينه بازنگري قوانين، همكاري مي‌كند.

منبع : edition.cnn

مایکروسافت سخت‌افزار Project xCloud را به نمایش گذاشت

 فیل اسپنسر و Kareem Choudhry در جریان یک مصاحبه با مجله Fortune اطلاعات بیشتری از سخت‌افزار Project xCloud و مدل جدید بیزینس آن منتشر کردند.

در این ویدیو Choudhry آخرین مدل‌های سخت‌افزر xCloud را نشان می‌دهد که هم‌اکنون در ۱۳ منطقه در سراسر دنیا مستقر شده است.

در ادامه اسپنسر توضیح می‌دهد:

 

استریم چیزی نیست که فردا همه سراغ آن بروند، بلکه ما آن را برای یک دهه بعد برنامه‌ریزی کرده ایم.

همچنین اسپنسر تاکید می‌کند که استریم به هیچ عنوان جایگزینی برای کنسول‌ها نخواهد بود، بلکه مکمل آن محسوب می‌شود.

سرویس Project xCloud قرار است از ماه اکتبر با حداقل ۲۰۰۰ بازی در دسترس قرار بگیرد.

منبع : mspoweruser

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

 چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

نوشتن محتوای خوب یک انتخاب است.شما می توانید انتخاب کنید که با اختصاص دادن زمان کافی و کار مناسب ، یک محتوای با کیفیت و عالی ایجاد کنید و یک نام تجاری موفق داشته باشید و یا می توانید مسیر آسان را انتخاب کنید و محتوای ضعیف بنویسید ، مسیری که در نهایت شما را به جایی نخواهد رساند و فقط منجر به اتلاف وقت ، انرژی و منابع خواهد شد.

مسیر برای بازاریابان محتوا واضح است.

برای افزایش ترافیک سایت و ارتقا رتبه سایت ، شما نیاز به ایجاد محتوای با کیفیت برای سایت یا وبلاگ خود دارید.اگر شما یک محتوای خاص بنویسید موتورهای جستجو به سایت شما کمک خواهند کرد تا بیشتر نمایش داده شود ولی اگر از محتوای تکراری و کپی شده استفاده کنید گوگل سایت شما را جریمه خواهد کرد.بنابراین ایجاد محتوای با کیفیت نه تنها یک وب سایت بهتر را فراهم می کند بلکه رتبه بندی سایت شما را هم بهبود می بخشد که این امر می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی کسب و کار شما داشته باشد.

ممکن است شما برای دلایل مختلفی برای یک سایت تولید محتوا کنید مثلا برای کسب و کار یا سرگرمی شخصی ولی نکته مهم اینجاست که این کار را به درستی انجام دهید.

 

محتوای خاص تولید کنیدهمان طور که اشاره کردیم ایجاد محتوای خاص موجب بیشتر دیده شدن سایت شما می شود و کپی کردن مطالب وب سایت های دیگر موجب جریمه از طرف گوگل می شود که تاثیر منفی روی سئو سایت ایجاد می کند.برای مثال سایت Mahalo یک مزرعه محتوا بود که هر روز با محتوای جدید به روز رسانی می شد اما نه محتوای خاص بلکه محتوای کپی شده!گوگل به سختی آن را جریمه کرد و سایت Mahalo مجبور شد مسیر کاری خود را تغییر دهد.

از این نمونه سایت ها که مزرعه محتوا تولید می کردند بسیار زیاد بود ولی بعد از معرفی ” الگوریتم پاندا ” این روند تغییر کرد و این سایت ها شامل جریمه سنگین شدند.

البته باید کمی در مورد محتوای خاص توضیح دهیم.

برای مثال ایده ها و افکار شما خاص است ولی دوباره نویسی یک محتوا و استفاده از مفاهیم مشابه محتواهای دیگر ، خاص محسوب نمی شود زیرا اگر محتوای شما پخش شود کسی به آن لینک نخواهد داد در حالی که این اولویت اول تولید محتوا محسوب می شود.این یک قطار فکر است که اکثر وب مسترها آن را دارند و سوالاتی که در ذهنشان مطرح می کنند:ما باید محتوای زیادی ایجاد کنیم.

خب چطور می توانیم این کار را ساده و آسان انجام دهیم؟....

     برای مطالعه کامل این مقاله حتما روی لینک زیر کلیک کنید.
                    چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

معرفي اپليكيشن FaceApp؛ پيري خود را ببينيد

 خيلي كم پيش مي‌آيد كه يك ترند قديمي دوباره در صدر اخبار قرار بگيرد اما اين اتفاق براي اپليكيشن فيس اپ افتاده؛ محصولي از توسعه‌‌دهندگان روس كه دو سال پيش به خاطر مهارت عجيب و غريبش در تغيير چهره افراد به يكي از محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي سال تبديل شد.

از دو سال پيش تا امروز، فيس اپ به‌روزرساني‌هاي مختلفي دريافت كرده و قابليت‌هاي جديدي را اضافه كرده است اما هيچ كدام طي هفته اخير به اندازه پير كردن افراد جوان مورد استقبال قرار نگرفته‌اند. فيس اپ به لطف به كارگيري هوش مصنوعي مي‌تواند چهره‌ها را به معناي واقعي كلمه دگرگون كند.

كافيست پس از نصب اپليكيشن، از خودتان يك سلفي بگيريد و حتما به اينترنت متصل باشيد. فيس اپ پس از بارگذاري عكس، امكان تغيير چهره را در اختيارتان قرار مي‌دهد كه پير كردن فقط يكي از آن‌هاست. كارهاي جالب‌تري مثل آرايش چهره، تغيير رنگ مو، گذاشتن ريش و گذاشتن عينك دودي روي چهره افراد را هم مي‌توانيد با اين اپليكيشن انجام دهيد و حتي روي لب‌هاي آن‌ها لبخند زوركي بنشانيد!

فيس اپ در آخرين آپديت‌‌هايي كه دريافت كرده، در تغيير چهره افراد تبحر فوق‌العاده‌اي يافته و واقعا سورپرايزتان مي‌كند. يك سري امكانات ويرايشي جديد را هم در گزينه‌هايش مي‌بينيد كه قبلا در اپليكيشن وجود نداشتند و حالا باعث شده‌اند كه براي ويرايش تصاوير در آن به برنامه‌هاي ديگري احتياج نداشته باشيد.

نكته جالب در مورد فيس اپ اينجاست كه براي پير و جوان كردن يا اعمال افكت، فقط به سلفي‌هاي گوشي محدود نيست بلكه تقريبا عكس هر كسي را مي‌توانيد در آن بارگذاري كنيد كه يكي از دلايل ترند شدن اپ هم همين موضوع بوده. فيس اپ حتي بعضي حيوانات خانگي را هم تشخيص مي‌دهد و اين باعث شده كه نسبت به رقبايش اپليكيشن بسيار جذابي باشد.

پردازش تصاوير در فيس اپ به صورت آنلاين و در فضاي ابري انجام مي‌شود و براي اين موضوع، لازم است كه اپليكيشن به گالري تصاوير شما دسترسي پيدا كند. اما همين موضوع به يكي از عوامل نگران‌كننده در مورد فيس اپ تبديل شده چرا كه به گزارش بعضي كاربران نسخه iOS اپليكيشن حتي در صورتي كه دسترسي به گالري را به آن ندهيد، باز هم مي‌تواند به تصاوير شما دسترسي پيدا كند.

منبع : faceapp

Call of Duty، سلطان فروش برروی کنسول‌ها‌ی ۲۰ سال اخیر در آمریکا است

 امروز گزارشی منتشر شده است که طبق آن، پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن، اکس‌باکس و نینتندو مشخص شده‌اند. طبق انتظاراتمان، قابل تصور است که رتبه‌ی اول مربوط به بازی GTA V باشد و البته سری Call of Duty نیز رکوردی به‌یادماندنی در این میان بدست آورده است.

اگر بخواهیم صادق باشیم، بازی‌هایی نظیر GTA و Call of Duty، در دو دهه‌ی اخیر بازار را به خود اختصاص داده‌اند و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده‌اند. اما به هیچ‌ وجه نمی‌توانید تصور کنید که سری عناوین Call of Duty تا چه حد فروشی عالی را تجربه کرده‌اند؛ در حقیقت اگر بازی GTA V نبود، بازی Call of Duty بدون شک پادشاه بی چون و چرای پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی می‌شد.

 

امروز، گروه NPD گزارشی را منتشر کرده است که لیست ۱۰ بازی پرفروش آمریکا در ۲۰ سال گذشته برروی تمامی نسل‌های کنسول‌های نینتندو، پلی‌استیشن و اکس‌باکس را نشان می‌دهد. همان‌طور که انتظار دارید، بازی GTA V در رتبه‌ی اول قرار دارد. از هر چه که بگذریم، این بازی دومین رتبه در پرفروش‌ترین بازی‌های تمام دوران را دارد؛ یک پله عقب‌تر از بازی Minecraft. بیایید قدرت‌نمایی سری Call of Duty را با این جمله به تصویر بکشیم: در میان ۱۰ رتبه‌ی ابتدایی، تنها ۳ بازی به غیر از سری Call of Duty موجود است: GTA V و دو بازی از Rock Band. در حقیقت، ۷ نسخه از سری Call of Duty در میان ۱۰ بازی پرفروش ۲۰ سال گذشته در آمریکا محسوب می‌شوند.

قابل ذکر است که فروش دیجیتالی بازی‌ها از سال ۲۰۱۲ در این گزارش درج شده‌اند. از حضور نداشتن بازی Minecraft نیز می‌توان سخن به میان آورد و دلیل آن را فروش خیره‌کننده‌ی این بازی برروی رایانه‌های شخصی دانست. از طرفی دیگر باید بیان کرد که بازی GTA V پرفروش‌ترین بازی کل دوران برروی کنسول‌ها شده است. قدرت‌نمایی Call of Duty و GTA V در این لیست به وضوح قابل مشاهده است. در قسمت زیر می‌توانید این لیست را مشاهده کنید. در انتها باید اشاره کرد که بازی‌های فرست‌پارتی در این گزارش شرکت داده نشده‌اند.

منبع : callofduty

اهمیت وبلاگ در طراحی سایت

 قبل از پرداختن به مبحث اهمیت وبلاگ در طراحی سایت ، باید با مفهوم وبلاگ آشنا شویم.

به یک یا چند صفحه اینترنتی که در آن شخص یا گروه به گذاشتن مطلب به صورت روزانه یا چند روز یک بار می پردازند ، وبلاگ می گویند.موضوعات وبلاگ می تواند در هر زمینه ای باشد و هر شخصی در حوزه کاری خود می تواند وبلاگ نویسی کند.جالب است بدانید بیش از صدها میلیون نفر در سراسر دنیا به وبلاگ نویسی مشغولند.در ایران هم وبلاگ از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز افرادی که در ایران وبلاگ نویسی می کنند ، از مرز میلیون گذشته است.

 

تفاوت وبلاگ و وب سایت

وبلاگ و وب سایت هر دو فضایی در اینترنت هستند که می توان در آن مطلب قرار داد.اما شاید تا به حال این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که تفاوت وبلاگ و وب سایت چیست؟وبلاگ را می توان نمونه کوچک تر وب سایت معرفی کرد.در حقیقت همه ویژگی هایی که یک وبلاگ دارد به صورت پیشرفته تر در وب سایت وجود دارد ، ولی کار با وبلاگ راحت تر از کار با وب سایت است.همچنین وبلاگ می تواند به صورت شخصی باشد و شخص می تواند در هر زمینه ای که دوست دارد به وبلاگ نویسی مشغول شود.

تاثیر مثبت وبلاگ نویسی در سایت

وبلاگ نویسی بخش مهمی از فعالیت سایت شما محسوب می شود.در ادامه به تاثیرات مثبت وبلاگ نویسی و اهمیت وبلاگ در طراحی سایت خواهیم پرداخت.

 

افزایش ترافیک سایت

استفاده از کلمات کلیدی در مطالب

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

اهمیت وبلاگ در طراحی سایت

با بازی PES 2020 آشنا شوید – همه‌ی چیزهایی که باید درباره فوتبال کونامی بدانید

 بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نامیده می‌شود همیشه در تعقیب فرنچایز فیفا بوده است و در سال گذشته فیفا 19 با گرفتن جواز لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از کونامی ضربه بزرگی به این بازی وارد کرد. بازی PES 2020 اما شروعی تازه به نظر می‌رسد با تقلای EA Sports در سال جاری با بازی فیفا 19 و مشکلاتش، این فرصتی مناسب است تا PES کمی کفه‌ی ترازو به سمت خودش سنگین کند.

این بزرگترین انتشار برای فرنچایز برای PES در یک دهه اخیر است و ناشران و سازندگان بازی مشخص نیست که چه برنامه‌ای در سر دارند و می‌خواهند که غیرقابل پیش‌بینی باشد.

گیم‌پلی
اضافه شدن هافبک با تجربه‌ای مثل آندرس اینیستا بخش جدیدی را در بازی شکل داده که تمرکز بر تخصص او در پیدا کردن و درک فضاها در زمین فوتبال دارد تا بازیکن بتواند قفل خط دفاعی را با دریبل حرکتی جدیدی باز کند که Finesse dribble نام دارد.

سبک خاص رونالدینیو که در جهان زبان زد است نیز به بازی اضافه شده است که شامل انیمیشن‌های دقیقی می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد دقیقا همانند او حرکت کنند و از تکنیک‌های مهار نشدنی او بهره ببرند تا مدافعان را پشت سر بگذارند.

از قابلیت‌های که افزوده شده می‌توان به تکنیک First touch، فیزیک جدید توپ، افزایش دقت شوت‌ها و قابلیت‌ها و مهارت‌های جدید اشاره کرد. همچنین روش‌های جدیدی برای دفاع کردن اضافه شده از جمله خطای از عمد و سیستم بازسازی شخصیت که هر خصوصیات هر بازیکن در زمین فوتبال بازسازی می‌کند.

 

مستر لیگ
تغییرات گسترده‌ای در بخش مستر‌ لیگ انجام شده و سیستم دیالوگ محور آن به بازیکن اجازه می‌دهد تا روند پیشرفت داستان را دست بگیرد و انتخاب‌ها بر اساس شخصیت آن‌ها شکل بگیرد و به طور خلاصه مستر لیگ خود را شخصی سازی کنند.

همچنین سیستم نقل انتقالات بازی حالا دارای یک الگوریتم جدید است تا قیمت‌ها و هزینه‌های انتقالات و دیگر المان‌ها به واقعیت نزدیک باشند.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به:

ساخت و شخصی سازی لوگوی اسپانسر که در کنفرانس‌های خبری و همچنین منوی بازی قابل مشاهده است.
شخصی سازی مدل سرمربی که به خاطر استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.
بازی کردن با سرمربی‌های پیشکسوت و معروف مثل زیکو، یوهان کرایوف و دیگو مارادونا

تاریخ انتشار
بازی PES 2020 برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و سرویس استیم در تاریخ 10 سپتامبر در آمریکا و اروپا و 12 سپتامبر در آسیا منتشر خواهد شد. لیونل مسی ستاره جلد نسخه استاندارد آن با قیمت 60 یورو خواهد بود و بازیکنان همچنین می‌توانند به نسخه ویژه این بازی که در آن رونالدینیو حضور دارد با قیمت 80 یورو دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزایای نسخه ویژه می‌توان به اسکن سه بعدی انحصاری مسی و رونالدینیو در سال 2019 و حضورشان در ده بازی بخش myClub اشاره کرد. تمام کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند آندرس اینیستا و 1000 سکه در بخش myClub دریافت خواهند کرد.

دموی این بازی نیز از تاریخ 30 جولای برای کاربران در درسترس خواهد بود.

منبع : realsport101

بازي Batman Arkham Collection براي پلي استيشن 4 و ايكس باكس وان فاش شد

 به‌تازگي شعبه بريتانيا آمازون، Batman Arkham Collection را در ليست بازي‌هاي خود قرار داده است كه در اواخر سال جاري ميلادي براي پلي استيشن 4 و ايكس باكس وان عرضه مي‌شود.


Batman: Arkham جزو آن دسته از مجموعه‌هايي است كه شايد دنباله‌ي ديگري را از آن مشاهده نكنيم، اما شركت برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) كار خود را با اين سري به پايان نرسانده است. باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، شعبه بريتانيا آمازون بازي Batman: Arkham Collection را در ليست بازي‌هاي خود قرار داده است. همچنين اعلام كرده است كه اين بازي فاش شده در اواخر سال جاري ميلادي براي پلي استيشن 4 و ايكس باكس وان عرضه مي‌شود.

در ادامه مشخص شده كه Batman: Arkham Collection، شامل بازي‌هاي كالكشن Batman: Arkham Return به‌همراه نسخه Game of the Year بازي Batman: Arkham Knight است. به‌عبارتي در اين كالشن تمامي نسخه‌هاي سري بتمن: آركام به‌جز Batman: Arkham Origins حضور دارند. آمازون همچنين در صفحه‌ي بازي اعلام كرده است كه نسخه‌ي فيزيكي بتمن: آركام كالكشن به‌صورت استيل بوك فروخته مي‌شود و خريداران نسخه PS4، يك پوسته (اسكين) به نام Earth to Dark Knight را دريافت خواهند كرد.

بااينكه در گذشته هم شايعات مختلفي حول اين بازي و فاش شدن آن منتشر شده بود، اما تا معرفي رسمي بازي بايد صبر كنيم.

منبع : gamingbolt

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟

 بالا بردن سرعت سایت نکته قابل توجهی است زیرا در طی تحقیقات انجام شده ۴۰ درصد از مردم اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد وب سایت شما را ترک خواهند کرد.

افزایش زمان بارگذاری یک وب سایت بین ۲ تا ۱۰ ثانیه ، رها کردن وب سایت توسط کاربران را ۳۸% افزایش می دهد.طی دوره های اوج ترافیک بیش از ۷۵% کاربران ، وب سایتی که با تاخیر بارگذاری می شود را رها کرده و به وب سایت رقیب خواهند رفت.تحقیقات زیادی در مورد تاثیر سرعت بارگذاری وب سایت منتشر شده است.

تحقیق انجام شده توسط گروه تحقیقاتی Aberdeen به این نتیجه رسید که ۱ ثانیه تأخیر در بارگذاری وب سایت نتیجه ای برابر با ۷% کاهش در گفت و گوها ، ۱۱% کاهش در نمایش دادن صفحه وب سایت و ۱۶% کاهش در رضایت مشتری به همراه خواهد داشت.همچنین مهم است که مدنظر داشته باشیم که امروزه سرعت وب سایت یکی از فاکتور های اصلی در رتبه دهی گوگل است.

 

روش های افزایش سرعت سایت

اطمینان از هاستاین موضوع تاثیر زیادی بر روی وب سایت شما می گذارد.به تحقیق صورت گرفته زیر دقت کنید.
در مقاله ای برای مجله Smashing توضیح داده می شود که یک هاست خوب چه تأثیر زیادی بر سرعت وب سایت می گذارد.
طی این تحقیق دو سرویس گیرنده با وب سایت های یکسان اما یکی هاست معتبر و دیگری هاستی ارزان و نامعتبر، اختلاف زیادی درسرعت وب سایت خود مشاهده می کردند.
اختلاف بارگذاری در یکی از آنها ۷ میلی ثانیه و در دیگری ۲۵۰ میلی ثانیه حساب شد!
در کش مرورگر ذخیره سازی کنید....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد