x تبلیغات
دیجیتالی

GTA V پرفروش‌ ترین بازی ماه ژانویه پلی استیشن 4 بوده است

 بازی‌های GTA V ،Call of Duty: Modern Warfare و Dragon Ball Z: Kakarot سه بازی پرفروش ماه ژانویه پلی استیشن 4 بوده‌اند.  طبق آخرین اخبار بازی، شرکت سونی باری دیگر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماهانه پلی استیشن 4 را در بلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشر کرد. در ماه ژانویه که معمولا ماه خلوتی برای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود، بازی بسیار محبوب و پرفروش GTA V باری دیگر توانست تا جایگاه صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ دیجیتالی ماه پلی‌استیشن 4 را از آن خود کند. 

البته که این خبر بعید است کسی را شوکه کند؛ چرا که بازی GTA V به عنوان پرفروش‌ترین بازی دهه نیز شناخته می‌شود و طرفداران بی‌شماری در سرتاسر جهان دارد و بنابراین اکثر اوقات جایگاهی در فهرست ماهانه پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4 و سایر پلتفرم‌های عرضه شده روی آن‌ها در اختیار دارد. چندی پیش نیز اعلام شد که فروش این بازی از مرز ۱۲۰ میلیون نسخه گذشته است که این رقم در نوع خود بی‌نظیر به‌شمار می‌رود و بعید است تا بازی دیگری حداقل تا مدت زمان زیادی بتواند رکورد فروش GTA V را بشکند. با این حال پرفروش‌ترین بازی ماه شدن برای اثری که ۶ سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد همچنان قابل توجه است و نشان از میزان علاقه‌ی نسل‌های مختلف به تجربه‌ی این بازی دارد. البته تمام اخبار مربوط به این سری در چند وقت گذشته شیرین نبوده‌اند. همان‌طور که اطلاع دارید به‌تازگی اعلام شد که دن هاوزر، یکی از اعضای کلیدی شرکت راکستار (Rockstar Games)، به‌زودی این شرکت را ترک خواهد کرد. این که خروج هاوزر از شرکت راکستار تا چه اندازه روی بازی‌های آینده‌ی آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود مساله‌ای است که باید منتظر آن ماند و با عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی GTA به آن پی برد. 

 
 

در کنار بازی GTA V، شماری از بازی‌های پرفروش دیگر نیز توسط سونی اعلام شده‌اند که طبق آن، بازی Dragon Ball Z: Kakarot تنها بازی تازه‌وارد فهرست پرفروش‌ترین‌ها است که در این ماه جایگاه سوم را در این لیست به‌دست آورده است. در جایگاه دوم بازی محبوب این روزها یعنی Call of Duty: Modern Warfare قرار دارد. این بازی که به نوعی ریبوتی از سری مدرن وارفر محسوب می‌شود توانست تا به خوبی نظر بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند و به همین علت فروش بالایی نیز داشته باشد. دو بازی The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition و Star Wars Battlefront 2 نیز به‌ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم جاخوش کرده‌اند. بازی Witcher 3 به لطف پخش سریال ویچر از نتفلیکس و بازی Star Wars Battlefront 2 نیز به علت اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker به این فروش خوب دست پیدا کرده‌اند.  
در زمینه‌ی پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن VR نیز سه بازی محبوب Beat Saber، Superhot VR و Job Simulator سه رتبه‌ی نخست پرفروش‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی را از آن خود کرده‌اند. در بخش پرمخاطب‌ترین بازی‌های رایگان نیز همان‌طور که انتظار می‌رفت بازی فورتنایت توانست جایگاه نخست را کسب کند و پس از آن بازی Darwin Project و Cuisine Royale در مکان‌های دوم و سوم قرار دارند. پرفروش‌ترین بسته‌ی الحاقی این ماه نیز مربوط می‌شود به بسته‌ی The Wavebreaker بازی فورتنایت و پس از آن نیز بسته‌ی الحاقی Kingdom Hearts 3 Remind قرار دارد. 
شما می‌توانید فهرست کامل پرفروش‌ترین بازی‌های ماه پلی‌استیشن را از طریق این لینک مشاهده کنید و در پایان نظرات خود را راجع به فروش فوق‌العاده‌ی بازی GTA V با ما در میان بگذارید. 


منبع : https://www.dualshockers.com/gta-5-ps4-best-selling-january-2020/

سه بازي روميزي ديجيتالي به رايگان به فروشگاه اپيك گيمز مي‌آيند

 Ticket to Ride ،Carcassonne و Pandemic، سه بازي روميزي ديجيتالي رايگان فروشگاه اپيك گيمز هستند كه طي هفته جاري و هفته آينده در دسترس كاربران اين پلتفرم قرار مي‌گيرد.

درست از زمان آغاز به‌كار فروشگاه Epic Games در اواخر سال ۲۰۱۸ ميلادي، اين فروشگاه تلاش مي‌كند كه با انواع بازي‌هاي مختلف، سليقه‌هاي مختلف را متوجه خود سازد و همچنين تا جاي ممكن سازندگان و ناشران بيشتري را جذب خود كند. در اين فروشگاه انواع مختلف بازي را مي‌توان پيدا كرد؛ از بازي‌هاي بزرگ AAA تا بازي‌هاي كوچك مستقل، همه و همه به يك هدف در آن‌جا وجود دارند و اين هدف جلب رضايت انواع مختلف گيمرها است. حالا و طبق جديدترين اخبار بازي، استوديو Asmodee Digital قرار است با اضافه كردن سه بازي روميزي خود به‌صورت رايگان در اين فروشگاه، در اضافه كردن يك ژانر جديد به اين فروشگاه سهيم باشد.

اين شركت اعلام كرده است كه نسخه ديجيتال سه بازي روميزي Ticket to Ride ،Carcassonne و Pandemic قرار است از ۶ تا ۱۳ ماه فوريه (۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه) به‌‌صورت رايگان در فروشگاه اپيك گيمز قرار داده شوند و طرفداران مي‌توانند از اين فرصت براي دريافت اين بازي‌ها استفاده كنند. يكي از مسئولان اين شركت از قصد خود براي رسيدن به اهداف بزرگ‌تر در اين زمينه خبر داده است و با اشاره به همكاري خود با فروشگاه اپيك گيمز، از گسترش اين ژانر و افزايش طرفداران آن در آينده سخن گفته است. 

انتخاب اين سه بازي را مي‌توان انتخاب‌هايي هوشمندانه براي معرفي به عاشقان بازي‌هاي روميزي پي سي دانست كه استوديو Asmodee Digital قصد دارد آن را به‌عنوان يك هدف براي گسترش طرفداران اين ژانر و معرفي هرچه‌بهتر خود دنبال كند. اين بازي‌ها جزو بهترين آثار اين شركت شناخته مي‌شوند كه قرار است به‌صورت رايگان در اختيار طرفداران قرار بگيرند. براي دريافت بازي‌ها نيز تنها لازم است در تاريخ ذكر شده وارد حساب كاربري خود در اپيك گيمز شويد و بازي‌ها را دانلود كنيد تا هميشه آن‌ها را در فهرست بازي‌هاي خود داشته باشيد.

منبع :dualshockers

ویژگی Sidegrading به چپتر دوم Fortnite اضافه شد

 به‌تازگی آپدیت 11.4 چپتر دوم بازی فورتنایت که در واقع اولین به‌روزرسانی سال 2020 محسوب می‌شود، در دسترس قرار گرفته است و در جریان آن شاهد اضافه شدن Sidegrading به بازی هستیم.

تقریبا یک ماه است که چالش‌های فصل اول از چپتر دوم فورتنایت به پایان رسیده است، اما اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، قصد دارد فصل بعد را از اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن ماه) در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال تیم سازنده با ارائه محتویات و چالش‌های مختلف، سعی کرده است که در این بازه زمانی، کاربران را سرگرم کند. 

 

طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش آپدیت جدید بازی فورتنایت چپتر 2 در دسترس قرار گرفت که در جریان این به‌روزرسانی، شاهد اضافه شدن ویژگی جدیدی به بازی هستیم. با شروع چپتر دوم فورتنایت، یک ویژگی در دسترس قرار گرفت که بازیکنان با جمع‌آوری متریال می‌توانند ارزش سلاح خود را افزایش دهند. برای مثال می‌توانید SMG سبز رنگ خودتان را به یک SMG آبی‌رنگ تبدیل کنید. حال در جریان به‌روزرسانی 11.4 بازی Fortnite Chapter 2، شاهد اضافه شدن Sidegrading هستیم.

Sidegrading به شما اجازه می‌دهد که جدا از بالاتر بردن ارزش سلاح با میز ارتقای سلاح،‌ عملکرد اسلحه خود را در دسته‌ای که قرار دارد، تغییر دهید. برای مثال اگر یه اسالت رایفل بنفش‌رنگ دارید، درکنار ارتقای آن به یک اسالت رایفل طلایی، می‌توانید آن را به یک اسالت رایفل سنگین (Heavy Assault Rifle) هم تبدیل کنید.  در ادامه مشخص شده که این ویژگی در حال حاضر برای حالت‌های غیر رقابتی فورتنایت فعال شده است و تنها سلاح اسالت رایفل، این قابلیت را در اختیار دارد.

منبع : eurogamer

رندر شيائومي Mi 10 پرو به دوربين اصلي چهارگانه اشاره دارد

 ظاهرا شيائومي گوشي هاي هوشمند متعددي را در سال 2020 معرفي مي كند. به تازگي رندر شيائومي Mi 10 پرو در اختيار رسانه ها قرار گرفته است.


كمپاني شيائومي گوشي هاي هوشمند متعددي را براي سال 2020 برنامه ريزي كرده است. يكي از اين محصولات، شيائومي Mi 10 پرو بوده كه به تازگي رندر و مشخصات آن در فضاي مجازي دست به دست مي شود. 

طبق افشاگري هاي جديد، گوشي Mi 10 پرو به نمايشگر اولد خميده 6.5 اينچي با رفرش ريت 90 هرتز مجهز مي شود و از حفره درون نمايشگر براي دوربين سلفي خود استفاده مي كند. سنسور اثر انگشت نيز زير نمايشگر جاسازي شده است.

محصول جديد شيائومي از جديدترين نسل پردازنده هاي كوالكام، اسنپدراگون 865 بهره مي برد. اين گوشي از رم 12 گيگابايتي برخوردار بوده و سه گزينه متفاوت براي حافظه ذخيره سازي آن وجود دارد: 128، 256 و 512 گيگابايتي. گوشي مي 10 پرو از فناوري 5G براي برقراري ارتباطات استفاده مي كند.

از لحاظ دوربين بايد گفت كه گوشي Mi 10 پرو به دوربين چهارگانه در پنل پشتي خود مجهز بوده كه شامل سنسورهاي 108 مگاپيكسلي (دوربين اصلي)، 48 مگاپيكسلي اولترا وايد، 12 مگاپيكسلي تله فوتو و 8 مگاپيكسلي تشخيص عمق مي شود. طبق رندرهاي منتشر شده، اين چهار سنسور به صورت عمودي چيده شده اند و يك فلاش LED در كنار آن ها به چشم مي خورد. متاسفانه اطلاعات خاصي درباره وضوح دوربين سلفي در دسترس نيست.

طبق گزارش هاي دريافت شده، اين شركت چيني از يك باتري 4500 ميلي آمپر ساعتي در گوشي جديد خود استفاده كرده كه از شارژ سريع سيمي 66 واتي و بي سيم 40 واتي پشتيباني مي كند. قيمت ابتدايي براي فروش نسخه 128 گيگابايتي در حدود 550 دلار برآورد شده است. نسخه هاي 256 گيگابايتي و 512 گيگابايتي نيز احتمالا با قيمت ابتدايي 590 دلار و 650 دلار در معرض فروش گذاشته خواهند شد. به نظر مي رسد كه گوشي پرچمدار Mi 10 در كنار گوشي هاي نسخه پرو و احتمالا نسخه SE در نمايشگاه MWC سال جاري در بارسلونا معرفي مي شوند.

منبع : https://mspoweruser.com/mi-10-pro-specs/

سامسونگ فروش لپ‌ تاپ Galaxy Book S با پردازنده اسنپدراگون را آغاز کرد

 سامسونگ اواخر تابستان امسال برای اولین‌بار لپ‌تاپ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) را معرفی کرد و اکنون آن را به بازار عرضه می‌کند.

لپ‌تاپ Galaxy Book S از پردازنده اسنپدراگون 8cx، رم ۸ گیگابایتی، ۲۵۶ /۵۱۲ گیگابایت حافظه با قابلیت ارتقا تا ۱ ترابایت، نمایشگر ۱۳/۳ اینچی با ۱۰ نقطه لمس هم‌زمان و LTE داخلی بهره می‌برد. گلکسی بوک اس با وزن ۰.۹۶ کیلوگرمی خود، از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی است. همچنین پردازنده‌ی کم‌مصرف کوالکام باعث می‌شود تا لپ‌تاپ جدید سامسونگ تا ۲۳ ساعت عمر باتری در اختیار کاربر بگذارد.
اولترابوک Galaxy Book S دارای سیستم صوتی سامسونگ با کیفیت استودیو است. این سیستم صوتی از اسپیکرهای ساخت شرکت AKG که اینک در مالکیت سامسونگ است بهره برده و از استاندارد صوتی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

 

این لپ‌تاپ حدودا ۵ ماه پیش معرفی شده بود اما هنوز برای خرید در دسترس مصرف‌کنندگان قرار نداشت و حتی شایعه شده که قرار است تولید و فروش آن لغو شود. در نهایت به‌تازگی گزارشی از عرضه‌ی این لپ‌تاپ گلکسی بوک اس منتشر شد و اکنون فروش این دستگاه در کره‌ی جنوبی آغاز شده است. اخیرا یک کاربر یوتیوب به‌نام TheUnlockr این دستگاه را از کره خریداری کرده و نظر خود را به اشتراک گذاشته است. در ادامه تجربیات منتشر شده از این کاربر را ارائه خواهیم کرد:

Galaxy Book S بسیار نازک و فوق‌العاده سبک است.
دکمه پاور به حسگر اثر انگشت مجهز شده که برای ورود به سیستم بسیار مناسب است.
اندازه‌ی صفحه‌کلید مناسب است.
نور پس‌زمینه‌ی کیبرد، قابل تنظیم و قابل کنترل نیست.
درایور تاچ‌پد مایکروسافت خوب است.
از هر دو درگاه USB-C می‌توان برای شارژ لپ‌تاپ استفاده کرد.
دارای پشتیبانی از سیم‌کارت‌های نانو به منظور استفاده از شبکه LTE و همچنین کارت خوان micro SD است.
عمر باتری ۱۴/۵ ساعت پخش ویدئو از یوتیوب را پشتیبانی می‌کند.
لپ‌تاپ گلکسی بوک اس عملکردی مشابه Surface Pro X دارد.
لپ‌تاپ Galaxy Book S در دو رنگ طلایی و خاکستری در دسترس خواهد بود. امیدواریم که سامسونگ این دستگاه را به بازارهای بیشتری عرضه کند. البته سامسونگ در نظر دارد تا این لپ‌تاپ را در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، برزیل، انگلستان، سوئد، ایتالیا، آلمان، فرانسه، دانمارک، فنلاند و نروژ به‌فروش برساند.

منبع : mspoweruser

وردپرس چیست

 وردپرس چیست | برنامه وردپرس چیست | wordpress چیست


وردپرس یک ابزار ایجاد وب سایت با منبع باز است که در PHP نوشته شده است.در واقع می توان گفت وردپرس امروزه از ابزارهای قوی و ساده برای بلاگ نویسی و سیستم تولید محتوا وبسایت است.

وردپرس چیست
وردپرس یک ابزار برای ایجاد یک وب سایت با منبع باز است که در PHP نوشته شده است.چه کسی از وردپرس استفاده می کند؟
اگر از وردپرس برای انتشار در وب استفاده می کنید، یک شرکت فوق العاده هستید.بسیاری از وبلاگ های معروف، رسانه های خبری، سایت های موسیقی، شرکت های Fortune 500 و مشهور ها از WordPress استفاده می کنند.

به عنوان مثال، وبلاگ های معروف مانند Mashable و TechCrunch هر دو در WordPress هستند.رسانه های خبری مانند وبلاگ های نیویورک تایمز و وبلاگ های شخصی CNN نیز از WordPress استفاده می کنند.

وردپرس چیست و چه کاری می تواند انجام دهد؟وردپرس یک پلت فرم عالی برای وب سایت های مختلف است. از وبلاگ نویسی تا تجارت الکترونیک ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است.
چند مثال خیلی کم از وب سایت هایی که شما می توانید با وردپرس بسازید:
وبلاگ
تجارت الکترونیک
کسب و کار
اخبار
عکاسی
موسیقی
عضویت

چگونه می توان شروع به استفاده از وردپرس کرد؟اکنون شما احتمالا می پرسید “چطور می توانم آن را دریافت کنم؟”
وردپرس رایگان است!بله،100٪ رایگان است
وردپرس را می توان برای تاسیسات خود از WordPress.org دانلود کرد یا می توان آن را نیز به عنوان یک سرویس میزبانی از طریق WordPress.com استفاده کرد.....

ادامه مطلب در لینک زیر .....

https://webdaran.com/what-is-wordpress/

طراحی جدید دوربین سه‌گانه و چرخشی هواوی ثبت اختراع شد

 هواوی طراحی جدیدی از دوربین چرخشی سه‌گانه برای گوشی‌های هوشمندش ثبت کرده است و احتمالا از این طرح در آینده استفاده خواهد کرد.

تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند تاکنون گزینه‌های زیادی برای طراحی شکاف یا ناچ دوربین سلفی ارائه داده‌اند؛ اما یکی از مدل‌هایی که به‌تازگی نظر بسیاری را به‌خود جلب کرده، طراحی دوربین سلفی پاپ‌آپ است که تغییر بزرگی در طراحی گوشی‌های هوشمند به‌دنبال داشته است. تاکنون فقط چند شرکت مانند سامسونگ و ایسوس از این طراحی استفاده کرده‌اند و حالا هواوی به فکر ساخت گوشی هوشمندی با طراحی مشابه است.

هواوی ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ اختراعی با طراحی دوربین چرخشی برای گوشی‌های هوشمندش ثبت کرده است که در پنل چرخشی آن، شاهد سه دوربین خواهیم بود.

طراحی این دوربین برای گوشی‌های هوشمند هواوی شبیه به مدل Asus Zenphone 6 است و فقط هواوی به‌جای دو دوربین، از سه دوربین بهره خواهد برد. این طراحی ثبت‌شده از دوربین گوشی‌های هوشمند هواوی می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد، درنتیجه به کاربران این امکان را می‌دهد تا از دوربین اصلی برای عکاسی سلفی نیز استفاده کنند و بهترین کیفیت را در عکاسی سلفی دراختیار داشته باشند. این دوربین‌ها بسیار باکیفیت خواهد بود و می‌تواند عکس‌های سلفی فوق‌عریض به‌ارمغان آورد.

به‌طور کلی باید گفت این طراحی هواوی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است؛ اما مشخص نیست چه زمانی به مرحله‌ی اجرا برسد. باوجوداین، هواوی هر وقت محصولی با این طراحی به بازار عرضه کند، مطمئنا همه‌ی علاقه‌مندان به فناوری را هیجان‌زده خواهد کرد.

منبع : https://mspoweruser.com/huawei-files-a-patent-for-a-smartphone-with-triple-flip-camera/

وبینار چیست

 وبینار چیست

وبینار تلفیق دو کلمه وب و سمینار می باشد که از آن می توان به عنوان یکی از روش های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد.وبینار چیست یک کنفرانس ویدیویی زنده و مبتنی بر وب است که از اینترنت برای اتصال فرد (یا چند نفر) میزبان وبینار به مخاطبان بیننده و شنوندگان از سراسر جهان ، استفاده می کند.میزبان ها می تواند خود را در حال صحبت کردن نشان دهند و حتی می توانند میهمانان را از سایر مناطق دعوت کنند تا وبینار را با آن ها هماهنگ کنند.

سیستم عامل‌های وبینار همچنین ویژگی های تعاملی را ارائه می‌دهند که در آن مخاطب می‌تواند از آن ها برای پرسیدن سوال و گفتگو با میزبان استفاده کند.بسیاری از افرادی که میزبان وبینارها هستند در پایان جلسات ، پرسش و پاسخ را برای پاسخ به سوال بینندگان درباره محتوای ارائه شده برگزار می‌کنند.

چرا میزبانی یا تنظیم یک وبینار

متخصصان از وبینارها برای ارائه سخنرانی های آموزشی مربوط به مشاغل یا سازمان هایشان استفاده می کنند.همچنین با استفاده از وبینار ارتباط با مخاطبان خود را به روشی بسیار نزدیک تر پیگیری می‌کنند.بسیاری از میزبان های وبینار سخنرانی‌های وبینار چیست خود را به عنوان کنفرانس یا سمینار تلقی می کنند تا به مخاطبان خود چیزی یاد دهند.برخی هم از وبینارها برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند!

 

علاوه بر آموزش و فروش ، وبینارها همچنین ابزارهای مفیدی برای انجام مصاحبه زنده با دیگر متخصصان محسوب شود.وجود قابلیت زنده در وبینار برای افرادی که می‌خواهند فرصتی برای برقراری ارتباط و تعامل در زمان واقعی داشته باشند ، واقعا قانع کننده است.

به بیان ساده‌تر اگر می خواهید چیزی از موضوع مورد علاقه خود یاد بگیرید و اطلاعاتی درباره آن کسب کنید ، وبینارها یکی از بهترین راه ها برای گسترش دانش شما و یادگیری مستقیم از متخصصان است و همچنین اگر خودتان متخصص هستید ، میزبانی وبینار یک روش عالی برای ارتباط با مخاطبان می باشد.

ویژگی های وبینار

در ادامه فقط مواردی ذکر می شود که وبینارها باید ارائه دهند.

نمایش اسلایدها
یک میزبان می تواند یک نمایش پرده ای را با استفاده از Microsoft powerpoint یا Keynote Apple ارائه دهد.دقیقا مانند آنچه در یک کلاس معمولی ، سالن اجتماعات یا سالن سخنرانی به نمایش می گذارید.

فیلم جریان
یک میزبان می تواند ویدیویی را که در رایانه خود ذخیره کرده نشان دهد یا آن را به صورت آنلاین پیدا کند مانند Youtube

صحبت با مخاطبان
وبینارها از VolP برای ایجاد ارتباط صوتی در زمان واقعی استفاده می کنند.

همه چیز را ضبط کنید
وبینارها غالبا گزینه‌ای را به میزبان ارائه می دهند تا بتوانند کل ارائه خود را ضبط کنند ، از جمله تمام تصاویر و صدا

برای مطالعه کامل این ویژگی ها روی لینک زیر کلیک کنید....

https://webdaran.com/what-is-webinar/ 

سونی پول خریداران نارضی WWE2K20 را باز میگرداند

 گویا بعد از اتفاقاتی که بعد از عرضه بازی WWE 2k20 افتاده و ایرادات بسیاری که این بایز دارد سونی پول خریداران نارضی WWE2K20 را باز میگرداند. بعد از عرضه بازی WWE2K20 مشخص شد که این بازی اصلا آماده عرضه نبوده و ایرادات گرافیگی و باگهای برنامه نویسی بسیاری در آن وجود دارد. همچنین ایرادات فنی بسیاری از جمله سیو نشدن بازی نیز در آن دیده شده است.


سیل عظیمی از انتقادات و ویدئو هایی از بازی WWE2K20 در توییتر و یوتیوب از باگهای این بازی منتشر شده. از همین رو سونی تصمیم گرفته تا کاربرانی که از خرید این بازی پشیمان و ناراحت هستند را راضی نگه دارد. و قرا است تمامی کسانی که این بازی را خریداری کرده اند در صورتی که بتوانند دلالی قانع کننده ای از ایرادهای این بازی که با آن مواجه شده اند را به سونی ارائه دهند میتوانند وجه خود را در کیف پول خود داشته باشند. این شواهد شامل تصاویر و یا ویدئو ها و یا باگ هایی بازی ست که در حین بازی با آنها برخورد می کنند و میتوانند آنها را رکورد کنند.

 

این بازگرداندن وجه بازی شامل قوانین مرجوعی 14 روزه سونی میشود. کسانی که از خرید خود راضی نیستند می توانند با ارائه مدارک که البته کار سختی هم نیست وجه بازی خود را دریافت کنند. این پروسه را میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا چت سونی انجام دهید.

در همین رابطه روابط عمومی 2K نیز روز جمعه در خبر اعلام کرده است که ما بسیار از اتفاقات پیش آمده متاسفیم و مشکلات این بازی را از نزدیک دنبال میکنیم و سعی خواهیم کرد تا با عرضه یک پچ تا دو هفته آینده این مشکلات را برطرف کنیم.

به نظر شما اتفاقات این بازی یک تبلیغ از پیش برنامه ریزی شده نبود؟ با چه ترفندی میتوان یک بازی را تا این حد در فضای اجتماعی بولد کرد؟

منبع : vg247

بازی Ghost of Tsushima ظاهرا تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد

 به گفته‌ی جیسون شریر، بازی Ghost of Tsushima با تاخیر روبه‌رو شده است و تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

در کنار خبری که امروز منتشر شد مبنی بر تاخیر خوردن بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2، جیسون شریر از سایت کوتاکو طبق آخرین اخبار بازی اعلام کرده است که بازی انحصاری دیگر پلی استیشن 4 یعنی Ghost of Tsushima نیز دچار تاخیر شده و تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

شریر اعلام کرده است که طبق شنیده‌های او، بازی Ghost of Tsushima برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. این همان برهه‌ای از سال است که سونی قصد دارد کنسول نسل بعدی خود یعنی پلی استیشن 5 را عرضه کند. با این حال، شریر اطمینان داده است که Ghost of Tsushima همچنان برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین او اعلام کرد که این تاخیر صورت گرفته تحت تاثیر تاخیری است که بازی The Last of Us Part 2 شامل حالش شده است. توییت منتشر شده از شریر به شرح زیر است:

 

بازی Ghost of Tsushima هنوز تاریخ عرضه‌ای را برای عموم منتشر نکرده است؛ با این حال انتشار این بازی به اواخر سال ۲۰۲۰ موکول شده است. انتظار نداشته باشید که سازندگان این بازی را به اثری برای PS5 یا چیز دیگری تبدیل کنند، اما این بازی در ابتدا برای عرضه در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود.

با در نظر گرفتن این قضیه که مدت زیادی است از بازی Ghost of Tsushima خبری منتشر نمی‌شود، تاخیر صورت گرفته منطقی به نظر می‌رسد. با این حال عرضه‌ی یک بازی بزرگ انحصاری برای پلی‌استیشن 4 آن هم در بازه‌ی زمانی‌ای که کنسول بعدی می‌خواهد عرضه شود، مساله‌ای عجیب است؛ اما از طرفی این اثر می‌تواند یکی از بازی‌هایی باشد که ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل پلی‌استیشن 5 را به رخ بکشد و شاید دلیل این تاخیر همین باشد. بنابراین کسانی که بازی Ghost of Tsushima را خریداری کرده‌اند و پلی‌استیشن 5 را نیز در اختیار دارند، می‌توانند به راحتی این بازی را روی کنسول جدید خود تجربه کنند.

تا زمان نگارش این خبر، هیچ تاریخ عرضه‌‌ای برای این بازی از سوی سونی اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد که طی ماه‌های آینده اخبار زیادی از این اثر منتشر شود.

نظر شما راجع به تاخیر‌های اخیر بازی‌های بزرگ سونی چیست؟ آیا با عرضه‌ی PS5 در ارتباط هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : dualshockers

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد