چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

نوشتن محتوای خوب یک انتخاب است.شما می توانید انتخاب کنید که با اختصاص دادن زمان کافی و کار مناسب ، یک محتوای با کیفیت و عالی ایجاد کنید و یک نام تجاری موفق داشته باشید و یا می توانید مسیر آسان را انتخاب کنید و محتوای ضعیف بنویسید ، مسیری که در نهایت شما را به جایی نخواهد رساند و فقط منجر به اتلاف وقت ، انرژی و منابع خواهد شد.

مسیر برای بازاریابان محتوا واضح است.

برای افزایش ترافیک سایت و ارتقا رتبه سایت ، شما نیاز به ایجاد محتوای با کیفیت برای سایت یا وبلاگ خود دارید.اگر شما یک محتوای خاص بنویسید موتورهای جستجو به سایت شما کمک خواهند کرد تا بیشتر نمایش داده شود ولی اگر از محتوای تکراری و کپی شده استفاده کنید گوگل سایت شما را جریمه خواهد کرد.بنابراین ایجاد محتوای با کیفیت نه تنها یک وب سایت بهتر را فراهم می کند بلکه رتبه بندی سایت شما را هم بهبود می بخشد که این امر می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی کسب و کار شما داشته باشد.

ممکن است شما برای دلایل مختلفی برای یک سایت تولید محتوا کنید مثلا برای کسب و کار یا سرگرمی شخصی ولی نکته مهم اینجاست که این کار را به درستی انجام دهید.

 

محتوای خاص تولید کنیدهمان طور که اشاره کردیم ایجاد محتوای خاص موجب بیشتر دیده شدن سایت شما می شود و کپی کردن مطالب وب سایت های دیگر موجب جریمه از طرف گوگل می شود که تاثیر منفی روی سئو سایت ایجاد می کند.برای مثال سایت Mahalo یک مزرعه محتوا بود که هر روز با محتوای جدید به روز رسانی می شد اما نه محتوای خاص بلکه محتوای کپی شده!گوگل به سختی آن را جریمه کرد و سایت Mahalo مجبور شد مسیر کاری خود را تغییر دهد.

از این نمونه سایت ها که مزرعه محتوا تولید می کردند بسیار زیاد بود ولی بعد از معرفی ” الگوریتم پاندا ” این روند تغییر کرد و این سایت ها شامل جریمه سنگین شدند.

البته باید کمی در مورد محتوای خاص توضیح دهیم.

برای مثال ایده ها و افکار شما خاص است ولی دوباره نویسی یک محتوا و استفاده از مفاهیم مشابه محتواهای دیگر ، خاص محسوب نمی شود زیرا اگر محتوای شما پخش شود کسی به آن لینک نخواهد داد در حالی که این اولویت اول تولید محتوا محسوب می شود.این یک قطار فکر است که اکثر وب مسترها آن را دارند و سوالاتی که در ذهنشان مطرح می کنند:ما باید محتوای زیادی ایجاد کنیم.

خب چطور می توانیم این کار را ساده و آسان انجام دهیم؟....

     برای مطالعه کامل این مقاله حتما روی لینک زیر کلیک کنید.
                    چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟