x تبلیغات
دیجیتالی

تبلیغات بنری چیست؟

 امروزه تبلیغاتی روی مردم اثرگذار است که خودشان آن را انتخاب کنند و یا دوستان و آشناهایشان به آن ها پیشنهاد دهند.این تبلیغات، تبلیغاتی هستند که به کاربران حق انتخاب می دهند مثل تبلیغات بنری در شبکه های مجازی، یا تصاویر و ویدئوهایی که در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها مرورگر اینترنت، شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد.هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است.

این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند.این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر ، تأثیرگذاری بهتری دارند.بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند.انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

در این نوع از تبلیغات آنلاین هر سایت پربازدید، تعدادی جایگاه برای تبلیغات در نظر گرفته و آن‌ها را با ارقام ثابت برای مدت زمانی محدود به متقاضیان اجاره می‌دهد.هر برند بر حسب نیاز خود یا کمپین تبلیغاتی که در حال اجرا دارد می‌تواند هزینه‌ جایگاهی را پرداخت کرده و آگهی خود را در معرض دید مخاطبین قرار دهد.این سبک از تبلیغات یکی ازمحبوب‌ترین و متداول‌ترین نوع تبلیغات بین برندهاست.

 

نحوه کار تبلیغات بنری

در این روش در ابتدا شما یک تصویر حرفه ای که معرف خدمات یا محصول شماست را طراحی می کنید و سپس این تصویر را در کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام یا سایت های پر بازدید قرار می دهید.در طراحی بنرهای تبلیغاتی در ابتدا لازم است مشخص کنید که آیا می خواهید این بنر را در وب سایت های دیگر قرار دهید یا اینکه می خواهید آن را در جوامع مجازی مثل تلگرام، اینستاگرام یا … منتشر کنید.

اگر که صاحب یک وب سایت باشید می توانید به گونه ای بنر خود را طراحی کنید که بازدید کنندگان با مشاهده و کلیک روی بنر شما وارد صفحه فرود (لندینگ پیج) سایتتان شوند.اگر هم که می خواهید بازدیدکنندگان را به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام خود هدایت کنید لازم است که آخرین پست های خود را با دقت زیاد و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید.

نحوه کار در تبلیغات بنری بدین صورت است که شرکت‎‌هایی وجود داشته که طرف قرارداد سایت‌های پربازدید و مطرح بوده و وظیفه اجاره این جایگاه‌ها را دارند.وقتی شما از یکی از این شرکت‌ها جایگاه یا پکیجی را خریداری کنید تبلیغات شما در تمام سایت‌های طرف قرارداد بر اساس نوع خرید شما نمایش داده می‌شود.کیفیت خدمات ارائه شده و سایت‌های تحت پوشش موضوعات مهمی است که انتخاب ارائه دهنده سرویس تبلیغات بنری را سخت خواهد کرد.

تبلیغات بنری در ۳ قالب قراردادی صورت می پذیرد:
تبلیغات در بازه زمانی مشخص
تبلیغات همکاری در فروش (پورسانتی)
تبلیغات کلیکی ( مبلغی را به سایت‌ موردنظر پرداخت کند تا بنر را در سایت‌شان بگذارند )


سه دلیل برای تبلیغات بنری....

مطلب کامل در لینک زیر

https://webdaran.com/what-is-banner-ads/

 

اولین تصویر از کیت توسعه کنسول PS5 منتشر شد

 تصویر اولیه از کیت توسعه کنسول PS5 منتشر شده است و اطلاعات جدیدی از تعداد پورت‌ها و وجود قابلیت پشتیبانی از دیسک بلوری ۴K ارائه می‌کند. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، بیاد دارید که اولین طرح از کیت توسعه پلی‌استیشن ۵ منتشر شد و حقیقت این امر هم هنوز به‌صورت رسمی تائید نشده است. از همان زمان به‌دلیل وجود یک طرح V (از حروف یونانی و نشان‌ دهنده عدد ۵ که به Playstation 5 اشاره دارد) روی این کیت بیش از پیش مطمئن شدیم که این طرح می‌تواند واقعی باشد و احتمالا در دفتر بازی‌سازان زیادی در سرتاسر جهان می‌توانیم آن را مشاهده کنیم. حال برای اثبات بیشتر اولین تصویر از این کیت فاش شده است که می‌توانید آن را مشاهده کنید.

 

این تصویر برای اولین‌بار در کانال یوتیوب Zone of Tech منتشر شد و شکل و شمایل بسیار مشابهی با طرح‌های ارائه شده در طی سال جاری دارد. همان‌طور از تصویر هم مشاهده می‌کنید یک درایو نوری روی جعبه دیده می‌شود که به‌منظور پشتیبانی از فرمت بلوری ۴K تائید شده است. تعدادی دکمه و پورت USB هم روی آن مشاهده می‌شود. در سمت راست هم عبارت «غیرقابل فروش» وجود دارد و شاید بهتر بود که کمپانی عبارت «عکس نگیرید، در غیراینصورت شما پیمان‌نامه عدم افشا را خواهید شکست» را هم روی آن درج می‌کرد.

مشخصا چیز زیادی از این تصویر استخراج نمی‌شود، چرا که این تنها یک کیت توسعه و نمونه اولیه‌ای است که احتمال می‌رود مربوط به PS5 باشد. لازم به یادآوری است که این دستگاه‌ها تنها برای استفاده توسعه دهندگان عرضه شده‌اند و در اختیار عموم قرار ندارند، بنابراین انتظار نداشته باشید که کنسول PS5 واقعی چنین شکل و شمایلی داشته باشد. کنجکاویم که بدانیم چند منفذ در این دستگاه وجود دارد و پایه نگهدارنده آن چگونه خواهد بود. فعلا چیزی تائید نشده است و همچنان باید منتظر اخبار بیشتری در این رابطه باشیم.

منبع : pushsquare

ویدیو Chapter 2 بازی Fortnite فاش شد

 دقایقی پیش تریلر چپتر دوم بازی Fortnite فاش شد که در جریان آن شاهد اضافه شدن مینی گیم و ویژگی‌های جدیدی به بازی هستیم.


تقریبا ۲۴ ساعت از پاک شدن نقشه بازی فورتنایت می‌گذرد و یک سیاه‌چال فضایی تنها چیزی است که کاربران در صفحه بازی مشاهده می‌کنند. تمامی مخاطبان بازی Fortnite منتظر این هستند که هرچه سریع‌تر اپیک گیمز (Epic Games) چپتر دوم اثر را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش تریلر چپتر دوم فورتنایت فاش شد. در ابتدا نینجا، استریمر بازی‌های ویدیویی، در حساب کاربری توییتر خود نوشته بود که ویدیو Chapter 2 را دیده است و شدیدا برای شروع این فصل هیجان‌زده است. این در حالی است که یکی از کاربران در جواب ویدیو مربوط‌به چپتر دوم را آپلود کرده است تا سایر مخاطبان هم آن را تماشا کنند. البته وی در ادامه اعلام کرده که به‌خاطر موارد امنیتی و مسدود نشدن از سمت توییتر، آن را در اولین فرصت پاک خواهد کرد.

ظاهرا در جریان چپتر دوم تغییراتی روی سطح بازیکنان و میزان V-Bucks دریافتی اعمال خواهد شد. همچنین ویژگی‌های جدیدی هم به گیم‌پلی اضافه می‌شود. برای مثال کاربران می‌توانند شنا کنند یا مشغول انجام مینی گیم‌هایی نظیر ماهیگیری شوند.  می‌توانید تریلر فاش شده از چپتر دوم فورتنایت را لینک زیر تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

twitter.com

بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ چیست؟

 یکی دیگر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل می باشد و تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد به تعریف و توضیح تکنیک های ایمیل مارکتینگ بپردازد.تا پایان مقاله ما را همراهی کنید و نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در اصل استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و یا خدمات است، اما تعریف بهتر بازاریابی ایمیل استفاده از ایمیل برای توسعه روابط با مشتریان بالقوه است.بازاریابی از طریق ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگها و … می‌شود.

این روش در اصل همان ارسال نامه مستقیم است با این تفاوت که به جای ارسال نامه از طریق سرویس پستی، پیام ها به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل ارسال می شوند.بیشتر ایمیل های اسپمی که حاوی متن های تبلیغی هستند همه یک نمونه خوب از بازاریابی ایمیل در بدترین حالت است.برخی مواقع شخصی یک لیست ایمیل خریداری می کند ( یا چندین ) و آن را به طور مکرر برای افراد موجود در لیست خود ارسال می‌کند، این کارها به بازاریابی ایمیل نام بدی می دهد.در بهترین حالت بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان خود را آگاه نگه داشته و پیام های بازاریابی خود را به مشتریان خود اختصاص دهد.

بازاریابی ایمیل می تواند شخصی سازی شود

 

شما می توانید بازاریابی ایمیل خود را شخصی سازی کنید، برای این منظور می توانید گروه خاصی از مشتریان و افراد را هدف قرار دهید.ارائه پیشنهادات منحصر بفرد به مشتریان برای خرید محصولات و یا ارائه سرویس‌هایی به مشتریان در روز تولد آن ها نمونه هایی از شخصی سازی بازاریابی ایمیل است.

برای مثال ممکن است یک رستوران به مناسبت تولد مشتریان خود به آنها ایمیل ارسال کند و یک آفر ۵۰ درصدی به آن ها ارائه دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل به یک نام تجاری کمک می کند تا با گذشت زمان توسعه پیدا کند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و امیدوار به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری شود.بهترین شیوه بازاریابی ایمیل، توسعه لیست ایمیل شما به جای خرید لیست های ایمیل است.همچنین ایمیل باید برای استفاده در تلفن همراه نیز بهینه شود زیرا طبق آمار نیمی از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز شده است.

مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل
مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل

دو مزیت بزرگ در روش بازاریابی ایمیل، قیمت و سهولت است.

ارسال نامه الکترونیکی روشی ارزان برای تبلیغ یک شرکت و همچنین محصولات و خدمات آن در مقایسه با انواع دیگر روش های بازاریابی است.همچنین تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بسیار آسان است و این یک نوع بازاریابی بسیار در دسترس برای مشاغل کوچک محسوب می شود.خبرنامه ها را می توانید به ایمیل کسانی که اطلاعات لازم را در وب سایت شما ارائه داده اند ارسال کنید.

به عنوان مثال ارائه اخبار جدید درباره شرکت به مشتریان بالقوه، رویدادهای آینده و یا پیشنهاد های ویژه و البته یادآوری این نکته که شغل شما هنوز وجود دارد و شاید زمان آن رسیده باشد که بازدید دیگری از وب سایت شما داشته باشند.

مطلب کامل در لینک زیر ....

بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ چیست؟

استوری گروهی به اینستاگرام اضافه می شود

 بر اساس اطلاعات جدید، اینستاگرام در حال بررسی قابلیت استوری گروهی است. این قابلیت در آینده نزدیک از فیس بوک حذف خواهد شد.


فیس بوک هنوز به قابلیت استوری گروهی امیدوار است، حتی اگر آن را از اپلیکیشن اصلی خود حذف کند. Jane Manchun Wong به تازگی به کدهای آزمایشی دست پیدا کرده که به قابلیت استوری گروهی برای اینستاگرام اشاره می کند. برای استفاده از این قابلیت، باید گزینه Share to Group Story را انتخاب کنید. این ویژگی می تواند مورد توجه کاربرانی که خواهان اشتراک لحظات خاص خود با گروهی کوچک، حتی کوچکتر از لیست دوستان نزدیک هستند، قرار بگیرد.

 

همانند سایر ویژگی های آزمایشی، تضمینی برای عرضه آن وجود ندارد. با توجه به حذف این قابلیت از فیسبوک در آینده، احتمال عدم عرضه آن برای اینستاگرام وجود دارد (فیس بوک استوری های گروهی را غیر فعال می کند). استوری ها در اینستاگرام وضعیت مناسب تری در مقایسه با فیسبوک دارند و به همین دلیل، امکان حضور این ویژگی در اینستاگرام چندان دور از ذهن نیست.

در حال حاضر استوری اینستاگرام دارای قابلیت های زیادی بوده و همچنین با استقبال بسیار بالایی از سوی کاربران مواجه شده است. این شبکه اجتماعی استیکر چت گروهی را برای استوری های کاربران در نظر گرفته است (استیکر جدید استوری اینستاگرام امکان چت گروهی را فراهم می کند). باید دید در آینده این قابلیت برای کاربران عرضه می شود یا خیر. اینستاگرام در گذشته نه چندان دور از پیام رسان جدید خود با نام Threads رونمایی و آن را در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار داد (اینستاگرام از اپلیکیشن Threads رونمایی کرد).

منبع : engadget

واتس اپ در حال آزمایش قابلیت حذف خودکار پیام است

 حذف خودکار پیام یکی از قابلیت‌های بسیار جالبی است که سبب افزایش حریم خصوصی در پیام‌ رسان تلگرام شده است. واتس اپ به عنوان محبوب‌ترین پیام‌ رسان دنیا، مشغول آزمایش این ویژگی‌ است.


واتس اپ چندی پیش قابلیت حذف پیام بعد از ارسال کردن آن را در اختیار کاربران قرار دارد. به زودی قرار است این ویژگی چند پله بهبود پیدا کند. بر اساس یافته‌های وب سایت WABetaInfo، یک ویژگی جدید به نام “Disappearing Mesغیر مجاز می باشدes” (پیام‌های محوشونده) به نسخه 2.19.275 واتس اپ اندروید اضافه شده است.

حذف خودکار پیام از گروه‌های واتس اپی
نسخه نام برده در اولین مراحل توسعه قرار دارد، به همین دلیل تغییر یافتن ویژگی‌های آن محتمل است. با این حال، بر اساس قابلیت حذف خودکار پیام که اکنون در این نسخه در دسترس قرار دارد، پیام‌ها بعد از ارسال توسط کاربران، با گذشت پنج ثانیه یا یک ساعت به صورت خودکار پاک شده و هیچ رد و اثری از آن‌ها باقی نخواهد ماند.

متاسفانه ویژگی Disappearing Mesغیر مجاز می باشدes منحصر به گروه‌ها است. از طرفی بعد از گذشت مدت زمان تعیین شده، همه پیام‌ها حذف می‌شوند و نمی‌توان حذف پیام‌ها را به یک سری کاربر مشخص در گروه محدود کرد. انتظار داریم در نسخه‌های بعدی پیام رسان واتس اپ، این قابلیت در گفتگوهای خصوصی نیز قابل استفاده باشد.

همچنین انتظار داریم گزینه‌های بیشتری از نظر بازه زمانی در اختیار کاربران قرار بگیرد. در حال حاضر تنها امکان انتخاب از میان دو گزینه پنج ثانیه و یک ساعت وجود دارد. به جز این دو، هیچ بازه زمانی دیگری به منظور حذف خودکار پیام‌ها نمی‌توان انتخاب کرد!

فراموش نکنید همانند بسیاری از قابلیت‌هایی که روزی در نسخه‌های بتای واتس اپ توسعه یافته، ولی هرگز به نسخه‌های پایدار راه پیدا نکردند، احتمال عدم نهایی شدن ویژگی حذف خودکار پیام در نسخه رسمی بعدی واتس اپ نیز وجود دارد. در هر صورت، این یکی از ویژگی‌های مهمی است که واتس اپ می‌بایست دیر یا زود، برای افزایش حریم خصوصی کاربران، به پیام رسان خود اضافه کند.

منبع : phonearena

بازاریابی ویروسی ( viral marketing ) چیست؟

 محتوای ویروسی، معمولا یک استراتژی ویروسی طراحی شده خوب در پشت خود دارد، البته بخشی از آن هم ناشی از شانس است اما خلاقیت و آماده سازی نیز بسیار مهم هستند.

بازاریابی ویروسی یا viral marketing یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود و وب داران در این مقاله قصد دارد به شما بگوید که تعریف این مفهوم ( viral marketing ) در واقع چیست، یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند و اینکه مزایای بازاریابی ویروسی چیست و همچنین در ادامه مثال هایی در این زمینه ذکر خواهیم کرد.

در ادامه با ما همراه باشید.

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی عبارت است از امکان ایجاد علاقه و فروش بالقوه یک برند یا محصول، از طریق پیام هایی که مانند ویروس پخش می شود به عبارت دیگر به سرعت و از شخصی به شخص دیگر.این ایده برای این است که کاربران خودشان تصمیم بگیرند که محتوا را به اشتراک بگذارند.شبکه های اجتماعی به دلیل سرعت و سهولتی که در اشتراک گذاری دارند زیستگاه طبیعی این نوع بازاریابی هستند.

از متداول ترین مثال های اخیر در این زمینه می‌توان به ایجاد فیلم های متحرک و شگفت انگیز و یا ویدئو های دیدنی در یوتیوب اشاره کرد که سپس در فیس‌بوک، توییتر و کانال های دیگر به اشتراک گذاشته می شوند.دلیل ویروسی بودن آن سهولت در پخش و اشتراک است.

 

اگرچه باید به این نکته توجه داشته باشید که این یک شمشیر دولبه است زیرا ما نمی توانیم فراموش کنیم که در این کمپین قسمت بزرگی از کنترل به دست کاربران می افتد و ما این ریسک را می‌کنیم که ممکن است پیام به صورت اشتباه تفسیر شود!از طرف دیگر یک کمپین ویروسی موفق می تواند برای نتایج نام تجاری شما معجزه کند.

یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند؟

ایجاد یک کمپین بازاریابی ویروسی بسیار ساده است: یک فیلم یا نوع دیگری از محتوا را ایجاد کنید که برای مخاطب هدف جذاب باشد سپس آن را در فضای اینترنت قرار دهید و اولین اقدامات را برای تحرک آن برنامه‌ ریزی کنید و از آنجا شکل بگیرید.سپس تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا فیوز روشن شود و کاربران مانند دیوانه ها شروع اشتراک گذاری آن کنند.

جالب است بدانید در بعضی از موارد viral marketing به طور تصادفی اتفاق می‌افتد، برای مثال از طریق ویدئویی که توسط یک کاربر خصوصی بارگذاری می شود و ناگهان محبوب می‌شود و شروع به گردش در سراسر اینترنت می کند.در مورد استراتژی انتشار فیلم های ایجاد شده توسط برندها ما دو اصل تمرکزی داریم: نمایش داده شده یا پنهان

در حاین نام مجاز نمی باشد . اول کاربر از اولین لحظه آگاه است که در حال مشاهده محتوای تبلیغاتی است، در حالی که در حاین نام مجاز نمی باشد . دوم، مشارکت برند پنهان است و بعدا مشخص می شود.

ادامه مطلب در لینک زیر....

بازاریابی ویروسی ( viral marketing ) چیست؟

تریلر جدید بازی Apex Legends میدان نبرد در یک سیاره جدید را نشان می‌دهد

 جدیدترین تریلری که از فصل سوم بازی Apex Legends منتشر شده است، میدان نبرد را در یک سیاره‌ی جدید نشان می‌دهد.

فصل سوم بازی Apex Legends به‌سرعت در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین فصلی است که توسط استودیو ریسپاون برای این بازی بتل رویال ساخته شده است. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلری جدید از Apex Legends منتشر شده است که اولین نقشه فصل سوم را نشان می‌دهد؛ جایی که بازیکنان قرار است به‌زودی به آنجا سفر کنند.

سیاره جدید به نظر می‌رسد که از تنوع بیشتری نسبت به محیط پیشین برخوردار باشد. همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید، هنگامی که بازیکنان وارد میدان نبرد می‌شوند، سازه‌های عظیمی از دل زمین یخ‌زده بیرون می‌‌آیند و میزبان نبرد آن‌ها می‌شوند. سپس شخصیت Wattson را می‌بینید که در یک منطقه پوشیده از مواد مذاب فرود می‌‌آید. این نقشه جدید که Meltdown نام دارد، به‌گفته‌ی استودیو Respawn Entertainment محیطی است که پوشیده از یخ و گدازه است. تریلر فصل سوم بازی Apex Legends را می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

 

همان‌طور که در تریلر نیز قابل مشاهده است، ریسپاون تلاش می‌کند تا نقشه جدید نسبت به مورد قبلی از تنوع بیشتری برخوردار باشد یا در یک کلام رنگارنگ‌تر به‌نظر برسد. عبارت یخ و آتش هم اشاره به دو منطقه دارد که کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و هم‌زمان در یک نقشه قرار دارند. در پایان تریلر دو شخصیت Crypto و Mirage را می‌بینیم که روی یک قطار در حال حرکت قرار دارند که شاید به نظر شما تنها یک جلوه‌ی جذاب برای ساخت تریلر باشد، اما این‌طور نیست و این وسیله‌ی متحرک که در حین بازی بارها و بارها نقشه را دور می‌زند در آن قرار داده شده است که تنوع آن را بالاتر ببرد.

وجود این قطار می‌تواند کمک‌های زیادی به بازیکنان کند و باعث شود در مواقع اضطراری روی آن سوار شوند و فرار کنند، یا از آن برای غافل‌گیر کردن حریفان استفاده کنند. همچنین یک سلاح جدید و قدرتمند نیز در آخر تریلر دیده می‌شود که برای بازیکنان ماهر و سطح بالا پیشنهاد می‌شود. فصل سوم بازی Apex Legends قرار است تا چند روز دیگر رسما کار خود را آغاز کند.

برای مشاهده گیم پلی روی لینک زیر کلیک کنید..

تریلر فصل جدید ایپکس

بازی های رایگان ماه اکتبر 2019 پلی استیشن پلاس مشخص شدند

 در جریان ماه اکتبر کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند MLB The Show 19 و The Last of Us Remastered را به رایگان تجربه کنند.

دیشب و در جریان رویداد State of Play، سونی تاریخ انتشار بازی‌هایی نظیر The Last of Us Part II را اعلام کرد. بااین‌حال در بخشی از این رویداد هم بازی‌های رایگان اکتبر پلی استیشن پلاس هم مشخص شدند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران پلی استیشن 4 که عضو سرویس پلی‌استیشن پلاس هستند، می‌توانند دو بازی MLB The Show 19 و The Last of Us Remastered را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

 

چند ماهی است که شاهد عرضه بازی‌های صاحب‌نام و جذابی برای سرویس پلی استیشن پلاس هستیم. قطعا هواداران بازی‌های ورزشی، مخصوصا بازی بیسبال، می‌توانند با MLB The Show 19 تجربه‌ی متفاوت و واقع‌گرایانه‌ای را کسب کنند. نکته‌ی جالب این است که از عرضه‌ی این بازی یک سال هم نمی‌گذرد و سونی تصمیم گرفته تا آن را به‌واسطه سرویس پلی‌استیشن پلاس در اختیار کاربران قرار دهد.

ازطرفی به‌مناسبت اعلام تاریخ انتشار The Last of Us Part 2، سونی بازی The Last of Us Remastered را در لیست بازی‌های رایگان ماه اکتبر قرار داده است. ازاین‌رو کاربرانی که هنوز این محصول نسل هفتمی را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند قبل از انتشار نسخه دوم، بیش‌ازپیش با کاراکترهای جهان بازی نظیر جول و الی آشنا شوند. در ادامه می‌توانید بخش مربوط‌به بازی‌های رایگان در جریان رویداد State of Play را از یوتیوب تماشا کنید.

منبع : dualshockers

بازاریابی محتوا ( Content Marketing ) چیست؟

 content marketing چیست؟

موسسه بازاریابی محتوا ( content marketing institute ) که یک منبع آنلاین برای اطلاعات در مورد هر چیزی مرتبط با بازاریابی محتوا است، بازاریابی محتوا را اینگونه تعریف می کند:بازاریابی محتوا ( content marketing ) یک روش بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مداوم برای جذب و دستیابی به مخاطبان هدف است و هدف از آن هدایت سود بیشتر از طرف مشتری است.

کلمه کلیدی در اینجا “ارزشمند” است، این کلمه ای است که می تواند این تعریف را از هر نوع تعریف دیگر اعم از تبلیغاتی یا بازاریابی، متمایز کنید.استراتژی بازاریابی محتوا هنگامی درست است که هنگامی که کاربران آن را جستجو کردند، آن را به کارگیری کنند به جای اینکه از آن پرهیز کنند.VW’s 2014 یک بازی روز تجاری است، اما چه چیزی باعث شده است که در یوتوب 18 میلیون بازدید کننده داشته باشد، تبلیغ؟ یا بازاریابی محتوا؟

پاسخ این است که هردو!

این بستگی به نحوه دریافت هر فردی است که در معرض آن قرار دارد.این موضوع در مورد هر بازاریابی محتوایی که ایجاد می کنید، صدق می کند و بستگی به این دارد که برای دریافت کننده مفید بوده است یا خیر.البته هدف این است که تا آنجا که ممکن است برای مخاطبان هدف خود ارزش بیشتری را از بازاریابی محتوا ارائه دهید.در این مرحله و با وجود این تعریف و توضیحات احتمالا هنوز هم نمی دانید بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟

در ادامه با در نظر گرفتن چند نمونه می توانیم به درک بهتری برسیم.

پنج نمونه بازاریابی محتوا

 

به همان اندازه که محتوا وجود دارد، روش های بازاریابی محتوا هم وجود دارد.

هدف ما در این مقاله این است که بازاریابی محتوا را به شما معرفی کنیم و به شما کمک کنیم مانند یک بازاریاب محتوا فکر کنید تا بتوانید فرصت های اطراف خود را ببینید.در ادامه پنج مثال وجود دارد به ذهن شما کمک می کند تا موضوع را بهتر درک کنید:

· اینفوگرافیک

این ها عموما طولانی هستند، گرافیک های عمودی که شامل آمار، نمودارها، گراف ها و سایر اطلاعات هستند.اگر به دنبال نمونه های بیشتری هستید در اینجا 197 ایتفوگرافی با موضوع بازاریابی محتوا توسط Michael Schmitz، رئیس آزمایشگاه محتوا در Publicis مونیخ، ارائه شده است.ایفوگرافیک می تواند در این زمینه موثر باشد و اگر خوب باشد می توان آن را سال ها در رسانه های اجتماعی منتقل کرد و در وب سایت ها قرار داد.

برای مثال در نمونه خارجی شما می توانید با استخدام پیمانکار در سایتی مانند oDesk، یک اینفوگرافیک حرفه ای طراحی کنید.

جالب است بدانید در خارج از ایران یک طراحی اینفوگرافیک مناسب، معمولا حداقل برای شما 1000 دلار هزینه در پی خواهد داشت، البته این در حالت معمولی است ولی اگر به دنبال استخدام پیمانکار یا آژانس هستید که شامل استراتژی، برنامه ریزی، تحقیق و طراحی است، می تواند تا چندین هزار دلار هزینه در پی داشته باشد.

همچنین موضوع تبلیغ اینفوگرافیگ برای وبلاگ نویسان و رسانه ها نیز وجود دارد و یا می توانید صفحه ای را در Pinterest ایجاد کنید و اینفوگرافیک ها را در موضوع مربوط به شغل خود تنظیم کنید.این نوعی از بازاریابی محتوا است که به جز وقت شما، هزینه دیگری برای شما ندارد، در ضمن این روش برای مایکل هم موثر بود.

برای مطالعه کامل این مطلب و آموزش انواع دیجیتال مارکتینگ روی لینک زیر کلیک کنید ...

بازاریابی محتوا ( Content Marketing ) چیست؟

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد