x تبلیغات
دیجیتالی

احتمال راه اندازی اپل تی وی پلاس در ماه نوامبر

 به گزارش بلومبرگ سرویس اپل تی وی پلاس در ماه نوامبر راه اندازی می شود و کاربران می توانند با پرداخت ماهانه 10 دلار، از خدمات این سرویس بهره مند شوند.

شرکت اپل قصد دارد به زودی بسیاری از سرویس های انحصاری خود را راه اندازی کند. مسلما این سرویس ها به صورت رایگان عرضه نمی شوند و افراد برای بهره مندی از آن ها باید مبلغی را به عنوان هزینه اشتراک بپردازند. به گزارش بلومبرگ، این غول دنیای فناوری احتمالا از اواسط ماه نوامبر سرویس اپل تی وی پلاس را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. سرویس Apple Arcade نیز به زودی راه اندازی می شود (هزینه اشتراک ماهانه برای سرویس بازی اپل 5 دلار است؟).

کمپانی اپل مبلغ 6 میلیارد دلار را جهت سرمایه گذاری در فیلم ها و سایر برنامه های اختصاصی خود کنار گذاشته است. این شرکت قصد دارد تا سال 2020، درآمد حاصل از سرویس های انحصاری خود را به 50 میلیارد دلار برساند و برای تحقق این هدف، مبلغ بسیار بالایی را هزینه کرده است. این موضوع چندان هم غیر منطقی به نظر نمی رسد. از آنجایی که بازار فروش موبایل طی چند سال اخیر با افت بی سابقه ای رو به رو بوده، تولیدکنندگان در تلاش هستند تا میزان سود سالیانه خود را از راه های دیگری افزایش دهند.

هزینه اشتراک ماهانه در اپل تی وی پلاس نسبت به سایر سرویس های مشابه اندکی بالاتر و برابر با 10 دلار است. همانطور که می دانید کمپانی های دیزنی و نتفلیکس در حال حاضر سرویس های خود را به ازای پرداخت ماهانه 7 و 9 دلار به مشتریان خود عرضه می کنند. البته طبق گزارش های بلومبرگ، افراد با عضویت در Apple TV+ از مزایای ویژه ای بهره مند می شوند. ناگفته نماند که سرویس اپل تی وی پلاس از اواسط ماه نوامبر و در بیش از 150 کشور مختلف قابل دسترسی خواهد بود.

منبع : engadget

تگ یا برچسب چیست و چه کاربردی دارد؟

 یکی از عوامل موثر در سئو سایت برچسب است ، در این مقاله قصد داریم نحوه برچسب گذاری در سایت را با هم بررسی کنیم و همچنین با مفهوم تگ یا برچسب آشنا شویم.


تگ برچسب چیست

وقتی کاربران به سایت شما مراجعه می کنند ، می توانند از طریق دسته بندی که شما برای موضوعات سایت خود مشخص کرده اید به مطالب شما دسترسی پیدا کنند ، دسته بندی موضوعی زیاد موجب سردرگمی کاربران هنگام مراجعه سایت شما می شود ، هرچه دسته بندی سایت شما کمتر باشد ( توصیه ما به شما ایجاد نهایت چهار یا پنج صفحه است ) ، کاربر راحت تر موضوع مورد نظر خود را پیدا می کند و همچنین شخصی که تولید محتوا می کند هم به راحتی مطلب خود را در دسته بندی سایت قرار می دهد ، در نتیجه هرچه دسته بندی سایت شما محدود تر باشد ، کاربران می توانند راحت تر به مطالب سایت شما دسترسی داشته باشند ، برچسب هم مشابه همین موضوع است و ترکیب و استفاده مناسب از هر دو آن ها می تواند راهنمایی مناسب برای کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند باشد.


در اصل دسته بندی سایت در رابطه با موضوع مطالب مشخص می شود ولی برچسب گذاری در رابطه با محتوای مطالب انجام می شود و شما برای ارتباط مطالب در دسته بندی های مختلف ، باید از برچسب استفاده کنید ؛ شما می توانید کلمات مهم محتوای خود را برچسب گذاری کنید ، منظور از کلمات مهم کلماتی هستند که مثلا در دسته های دیگر سایت شما درباره آن مطلب نوشته شده است و از طریق برچسب می توانید بین آن ها ارتباط ایجاد کنید در حالی که در یک دسته نیستند ، لازم به ذکر است باید توجه داشته باشید که کلمات مهم که اشاره کردیم با کلمات کلیدی فرق دارند.


حالا می خواهیم این مطلب را در قالب یک مثال برای شما توضیح دهیم : فرض کنید که شما یک سایت در زمینه بررسی کالای دیجیتال دارید ، و در دسته موضوعی گوشی موبایل ، شما یک محتوا در زمینه بررسی iphone x نوشته اید ، از طرفی در دسته موضوعی ساعت های هوشمند هم یک مقاله در زمینه بررسی iphone watch دارید که در هر دو این صفحه ها از برچسب “محصولات اپل” استفاده کرده اید ؛ ممکن است کاربری که مقاله شما را مطالعه می کند ، علاقه به آشنایی با دیگر محصولات اپل را داشته باشد ، در این صورت با کلیک بر روی برچسب “محصولات اپل” می تواند تمامی صفحه هایی را که به بررسی محصولات اپل پرداخته اند و در آن از این برچسب استفاده کردند را مشاهده کند و دیگر نیاز نیست برای مشاهده این مطالب ، در دسته بندی سایت به جستجو بپردازد ، این روش می تواند علاوه بر تسریع دسترسی کاربران به اطلاعات سایت ، موجب رضایت کاربران هم بشود که نتیجه آن تاثیر مثبت روی سئو سایت شما است ؛ شما می توانید مشابه این مدل برچسب گذاری را در هر زمینه محتوایی دیگر ، در سایت خود به کار ببرید.

بعد از اینکه با مفهوم برچسب آشنا شدید به سراغ نکاتی در رابطه با برچسب گذاری می رویم که با رعایت آن ها می توانید حداکثر امتیاز استفاده از برچسب را برای سایت خود کسب کنید.

نکاتی که باید در هنگام برچسب گذاری رعایت کنید
-سعی کنید برچسب ها را در رابطه با علاقه کاربران ایجاد کنید.

-از نوشتن عبارات طولانی هنگام ایجاد برچسب خودداری کنید.

-سعی کنید در برچسب های فارسی نهایت از سه کلمه استفاده کنید.

-برچسب ها را مانند عناوین دسته بندی سایت ایجاد نکنید ، زیرا عناوین خودشان اطلاعات مربوط به آن دسته را به کاربران ارائه می دهند و این کار جز تاثیر منفی روی سئو سایت شما ، نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت.

-از ایجاد برچسب های زیاد خودداری کنید ، شاید به این مورد برخورده باشید که در هنگام مطالعه یک صفحه ، نویسنده در پایین صفحه از تعداد زیادی برچسب استفاده کرده باشد ، این کار نه تنها باعث تاثیر مثبت روی سئو سایت نمی شود ، بلکه باعث سردرگمی کاربران سایت هم می شود ، همچنین از آن جا که گوگل زمان مشخصی را برای بررسی و ایندکس مطالب شما در نظر می گیرد ، ایجاد برچسب های زیاد و غیر مرتبط ، می تواند باعث گمراهی موتورهای جستجو موقع بررسی سایت شما شود.

برچسب های نا مناسب....

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

تگ یا برچسب چیست و چه کاربردی دارد؟

قابلیت های جدید توییتر

 فعالیت‌های جدید توییتر نشان می‌دهد که این شرکت مصمم است که تا به برترین شبکه اجتماعی- خبری تبدیل شود.

این شرکت، امروز اعلام کرد که قابلیت جدیدی در دست طراحی دارد که با کمک آن، کاربران قادر خواهند بود توییت‌های مربوط به موضوعات مورد علاقه خود(مثلا ورزش، هنرمندان، سینما و غیره) را دنبال کنند، موضوعاتی که از داخل تایملاین خود، آنها را انتخاب می‌کنند.

بعد از اینکه کاربر، دسته مورد علاقه خود را انتخاب می‌کند، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی طراحی شده برای این سیستم، توییت‌های مرتبط با موضوع مدنظر را جدا کرده و در صفحه تایملاین کاربر نمایش خواهند داد. در حال حاضر این قابلیت به صورت آزمایشی برای دستگاه ‌های اندرویدی عرضه شده و تنها تعدادی از کاربران، صرفا به توییت‌های مرتبط با موضوع «ورزش» دسترسی دارند.

معرفی این قابلیت جدید نشان می‌دهد که شرکت تلاش دارد تا دنبال کردن مباحث مورد علاقه و دریافت به روزرسانی‌ها درباره موضوع مدنظر، در شبکه توییتر راحت‌تر شود.

 

سیستم توییتر برای تازه واردین همیشه نسبتا پیچیده بوده و این شرکت اخیرا در رابطه با صمیمی سازی و آسان سازی فضای این شبکه، تلاش‌های زیادی انجام داده است. مثلا چندی پیش، Twitter Moments معرفی شد که به کاربران امکان دنبال کردن مراسم‌های شناخته شده‌ای همچون اسکار یا بازی‌های ورزشی را می‌داد.

این شرکت همچنین قابلیت « subscribe to a conversation » ( اشتراک یک مکالمه) را معرفی کرده، قابلیتی که کاربر می‌تواند بر اساس آن، هنگام دریافت پاسخ‌ برای توییت مورد علاقه خود، هشدار یا نوتیفیکیشن دریافت کند.

در ماه ژوئن نیز قابلیت دیگری معرفی شد که با کمک آن، کاربر می‌تواند به راحتی از داخل هوم اسکرین، به لیست اصلی خود دسترسی داشته باشد. با این قابلیت، کاربر می‌تواند نیوز فیدهای مختلف ایجاد کرده و موضوعات مختلف مورد علاقه خود را راحت‌تر از قبل دنبال کند.

قابلیت دیگری که توییتر تایید کرده، پشتیبانی از Live Photos است. ایده این قابلیت اولین بار در ماه مارس معرفی شد و شرکت، امروز اعلام کرد که مشغول آزمایش آن است. هنوز مشخص نیست که آیا پشتیبانی از Live Photos قرار است از طریق برنامه اصلی توییتر ارائه شود یا خیر.

توییتر همچنین اعلام کرده که قابلیت «قطع موقت صدای نوتیفیکیشن» یا snooze notifications نیز، در حال آزمایش است و به زودی عرضه می‌شود.

منبع : thenextweb

حالت Volta بازي FIFA 20 در روز عرضه فاقد پرداخت هاي درون برنامه اي است

 جف انتوي، تهيه كننده FIFA 20، در گفت‌وگوي اخير خود اعلام كرده است كه EA Sports در حال حاضر برنامه‌اي براي پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي حالت ولتا ندارد.

EA Sports، سازنده بازي‌هاي ورزشي الكترونيك آرتز (Electronic Arts)، در جديدترين نسخه از سري FIFA، به‌جاي حالت جرني از يك حالت فوتبال خياباني به نام Volta استفاده كرده است. همچنين ولتا تنها يك حالت ساده نيست. بازيكنان در اين بخش مي‌توانند از شخصي‌سازي‌هاي مختلفي براي تيم خود استفاده كنند و همچنين مي‌توانند به‌روش‌هاي مختلفي مثل ليگ يا Kick-Off، ولتا را تجربه كنيد. دراين‌ميان سوال مهمي به‌وجود مي‌آيد؛ آيا حالت ولتا بازي FIFA 20 همانند بخش آلتيميت تيم داراي پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي است؟

باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، جف انتوي، تهيه كننده فيفا 20، در گفت‌وگوي اخير خود با IGN اعلام كرده است كه EA Sports برنامه‌اي براي عرضه حالت ولتا با پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي ندارد. در حال حاضر بازيكنان تمام آيتم‌هاي تزئيني موجود را مي‌توانند با انجام چالش‌هاي داخل بازي كسب كنند. همچنين برنامه‌اي براي سيزن‌پس هم وجود ندارد. در ادامه مشخص شده است كه چالش‌ها و آيتم‌هاي تزئيني حالت Volta به‌صورت ماهيانه تغيير مي‌كنند.

طبق گفته‌هاي جف انتوي، حالت ولتا در روز عرضه فاقد پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي است و بازيكنان مي‌توانند تمامي آيتم‌هاي تزئيني موجود را با انجام چالش‌ها كسب كنند. اما امكان دارد در آينده آن‌ها پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي را به بازي اضافه كنند. در گذشته مواردي وجود داشته‌اند كه الكترونيك آرتز پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي را پس از عرضه بازي و دريافت نمرات، به بازي خود اضافه كرده است.

منبع : gamingbolt

تولید محتوا چیست ؟

 امروزه با بیشتر شدن فروش های اینترنتی با عبارتی به اسم تولید محتوا روبرو می شویم.مهمترین و شاید تنها بخش تاثیرگذار در یک سایت محتوای آن است.تا محتوایی در سایت نباشد سئوکاران نمی دانند موتورهای جستجو گر را برروی چه چیزی بهینه کنند.

هرچقدر یک سایت دارای طراحی کاربرپسند و محیط گرافیکی باشد ولی محتوایی نداشته باشد ، بی فایده است.یک سایت زمانی ارزش دارد که از لحاظ تخصصی و علمی اطلاعات و آموزش هایی را به بیننده های خود برساند.هر کلید واژه ای که مردم در موتورهای جستجو سرچ می کنند قصد پیدا کردن محتوایی را دارند.محتوا تنها مقالات با فرم بلند نیستند ، هر پیامی که بتواند اطلاعاتی را به مخاطب برساند محتوا است.

تعریف تولید محتوا

تولید محتوا در واقع توانایی و قابلیتی است که جدیدا بسیاری از شرکت های طراحی وب و شرکت هایی که به طور اختصاصی محتوای سایت را تامین می کنند به آن مشغولند.در واقع یکی از مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطبان به یک سایت ، تولید محتوایی جذاب مطابق با اصول سئو است.نباید فراموش کرد که تولید محتوای سایت در صورتی که با کیفیت باشد و اصول فنی و لازم در تولید آن رعایت شده باشد ، باعث به دست آوردن رتبه ای بالا توسط گوگل می شود.

محتوا شامل چه مواردی می تواند باشد؟حال که متوجه شده اید تولید محتوا چیست لازم است بدانید محتوا شامل چه مواردی می تواند باشد:

ینفوگرافیک
Meme
ویدیو
راهنما و مطالب آموزشی
نقد و بررسی کتاب
پست نظرسنجی
بررسی محصول
لیست های مختلف
صفحات لینکی
پادکست
نکات مهم در تولید محتوا چیست ؟

 

1. انتخاب یک موضوع مناسب
چرا انتخاب یک موضوع مناسب مهم است ؟ زیرا محتوا ، هسته اصلی کار شما است طراحی وب سایت تصاویر فونت ها و رنگ ها و بخش بزرگی از نام تجاری شما را تشکیل می دهند اما این محتوا است که باعث می‌شود افراد نسبت به خرید از شما اقدام کند.

2. نحوه ارائه محتوا
نحوه ارائه محتوا مهم است زیرا محتوای شما و مخاطب هدف ارتباط برقرار می‌کند به سایت شما به عنوان ارائه دهنده و معرف نام تجاری شما است و برای انجام این کار به یک مورد نیاز دارید افراد مورد نظری که درباره آنچه که انجام می دهید توضیح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار کند.

3. استفاده از جذابیت های بصری و گرافیگی

این موضوع نیز از هیچ کس پوشیده نیست که استفاده از جذابیت های بصری و گرافیکی می تواند تا چه اندازه به مخاطبان شما کمک کند تا بتوانند جذب سایت شما شوند.

4. بررسی نیازها و بازخوردها
همانطور که می دانید زمانی که شما از صفحه ایی که فقط دارای یک سری تصاویر است ، بازدید می کنید احتمالاً اطلاعات زیادی دستگیرتان نمی شود.

برای حل این موضوع موتورهای جستجوگر یک راه حل خوب را ایجاد کردند زیرا آنها با توجه به کلمات کلیدی و سر فصل‌ها و… و در نتیجه محتوای خوب کمک به افزایش از بازدید از سایت شما می کنند.

5. افزایش مطالعات در زمینه کاری

افزایش مطالعات در زمینه کاری شامل چندین مورد می شود مانند:

آ. با یک ایده شروع کردن
همه چیز با یک ایده شروع می‌شود پس شما نیاز دارید که محتوای خود را به محصول یا خدمتی خاص را تبدیل کنید.
همگی نکاتی هستند که در هنگام تولید محتوا باید در خاطر شما باشند و به آنها توجه کنید پس همچنان باید شما یک کلمه کلیدی یا یک موضوع یا یک ایده را برای سایتتان داشته باشید.

ب. انجام دادن تحقیقات
احتمالا صنعت خود را مانند کف دستتان می شناسید اما این به آن معنی نیست که همه حقایق مبتنی بر آمارها را نیز می دانید پس مهم نیست که چقدر از موضوع خود آگاهی دارید ، قبل از شروع به نوشتن باید تحقیقات خود را کامل کنید کامل کردن تحقیقات با استفاده از جستجو در سایر وب سایت ها و یا استفاده از مجلات و صفحات معتبر است.

ج. انتخاب عنوان خود با دقت باید انجام گیرد
۸۰ درصد افراد عنوان محتوای شما را می‌خوانند و فقط ۲۰ درصد دیگر مقاله شما را می خوانند و این به آن معنی است که شما باید یک عنوان خیلی خوب در نظر بگیرید تا افراد ترغیب شوند که متن را هم بخوانند یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای مطالعه کامل این مطلب و افزایش دانش در زمینه تولید محتوا حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

تولید محتوا چیست ؟

HarmonyOS معرفي شد؛ پلتفرم متن باز هواوي براي گوشي و ابزارهاي خانه هوشمند

 هواوي در جريان رويداد سالانه‌ي خود براي توسعه‌دهندگان، پلتفرم متن‌باز HarmonyOS را براي گوشي‌هاي هوشمند و ابزارهاي مبتني بر اينترنت اشيا معرفي كرد.

امروز رويداد سالانه‌ي هواوي براي توسعه‌دهندگان آغاز به‌كار كرد. چيني‌ها در اين رويداد از HarmonyOS پرده برداشتند؛ پلتفرم‌ متن‌باز جديدي كه ظاهرا نسخه‌ي نهايي‌شده سيستم‌عامل مورد انتظار هانگ‌منگ به‌شمار مي‌آيد. ريچارد يو، مديرعامل گروه محصولات تجاري هواوي در جريان رويداد توسعه‌دهندگان از HarmonyOS به‌عنوان «نخستين سيستم‌عامل توزيع‌شده‌ي مبتني‌بر ميكروكرنل براي تمامي سناريوها» نام برد.

پلتفرم جديد هواوي از گوشي‌هاي هوشمند، اسپيكرهاي هوشمند، كامپيوترها، ساعت‌هاي هوشمند، هدفون‌هاي بي‌سيم، خودروها و تبلت‌ها پشتيباني مي‌‌كند. در حقيقت ريچارد يو مي‌گويد پلتفرم متن‌باز HarmonyOS با حافظه‌هاي رم چند كيلوبايتي تا چند گيگابايتي سازگاري دارد. 

به‌گفته‌ي مديرعامل هواوي، پلتفرم HarmonyOS در نهايت با مجموعه‌اي از اپليكيشن‌هاي مبتني بر HTML5، لينوكس و به‌ويژه اندرويد سازگاري خواهد داشت. ريچارد يو مي‌گويد: «تمام آن‌ها [اپليكيشن‌ها] در آينده روي سيستم‌عامل ما اجرا خواهند شد»، او در ادامه مي‌افزايد كه كامپايلر ARK به‌كاررفته در توسعه‌ي سيستم‌عامل هارموني از كاتلين، جاوا، جاوا اسكريپت، C و ++C نيز پشتيباني خواهد كرد.

براساس بيانيه‌ي مطبوعاتي هواوي درباره‌ي سيستم‌عامل هارموني، نسخه‌ي اول آن (HarmonyOS 1.0) ابتدا در نمايشگرهاي هوشمند هواوي به‌كار گرفته خواهد شد، اين محصولات در سال جاري از راه خواهند رسيد. طي سه سال آينده HarmonyOS بهينه خواهد شد و به‌تدريج در دستگاه‌هاي هوشمند بيشتري شامل پوشيدني‌ها و سيستم‌ سرگرمي خودروها به‌كار خواهد رفت. ظاهرا سيستم‌عامل جديد هواوي ابتدا تنها در بازار چين منتشر خواهد شد؛ اما پس از مدتي در ساير بازارها نيز در دسترس قرار خواهد گرفت.

مديرعامل هواوي ادعا مي‌كند كه HarmonyOS مي‌تواند «در هر زماني» جاي اندرويد را روي گوشي‌هاي هوشمند اين شركت را بگيرد؛ اما هواوي بار ديگر به تعهد به پلتفرم گوگل تأكيد كرده است. ريچارد يو با اشاره به اينكه مهاجرت از اندرويد به پلتفرم جديد «چندان دشوار نيست»، خطاب به حاضران در رويداد توسعه‌دهندگان گفت:

اگر در آينده نتوانيم از اندرويد استفاده كنيم، بلافاصله به HarmonyOS مهاجرت خواهيم كرد.

ريچارد يو باور دارد كه سيستم‌عامل هارموني، به‌دليل قابليت به‌كارگيري در انواع دستگاه‌ها «كاملا با اندرويد و iOS تفاوت دارد». او مي‌گويد: «پس از توسعه‌ي اپليكيشن‌ها، مي‌توان به‌راحتي آن‌ها را در مجموعه‌اي گسترده از دستگاه‌هاي مختلف به‌كار گرفت». نخستين دستگاه مبتني‌بر سيستم‌عامل هارموني، تلويزيون هوشمند Vision TV آنر خواهد بود كه از فردا ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) در چين عرضه خواهد شد.

خبرهاي مربوط به سيستم‌عامل جديد هواوي با اعلام ممنوعيت تجارت شركت‌هاي آمريكايي با اين شركت در ماه مه، به گوش مي‌رسيد. دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور ايالات متحده از آن زمان اعلام كرده بود كه بخشي از ممنوعيت متوقف خواهد شد؛ اما وزارت بازرگاني آمريكا كماكان ممنوعيت تجارت شركت‌هاي آمريكايي با هواوي را ادامه مي‌دهد.

ممنوعيت اِعمال‌شده از سوي آمريكا، استفاده‌ي هواوي از اندرويد در گوشي‌هاي هوشمندش را دشوار مي‌كند؛ بنابراين سيستم‌عامل هارموني، راهكار چيني‌ها در صورت پايان‌يافتن پشتيباني محصولات اين شركت از سوي گوگل در آينده خواهد بود. در حقيقت گمانه‌زني‌ها از تلاش هواوي براي آماده‌سازي گوشي هوشمندي مبتني‌بر HarmonyOS در سال جاري ميلادي حكايت مي‌كند.

منبع :theverge

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 با قیمت 295 دلار معرفی شد

 ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.

برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندروید پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.

این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در دو مدل زنانه و مردانه به فروش برسد. هر دو مدل این ساعت با قیمت 295 دلار به فروش می رسند که نسبت به ساعت هایی که با سیستم عامل watchOS کار می کنند، کمی ارزان تر هستند. نکته جالب آن است که هر دو مدل زنانه و مردانه این ساعت اندازه یکسانی دارند.

هر دو مدل اصلی ساعت هوشمند فسیل Gen 5 در سه نسخه فرعی عرضه می شوند. مدل مردانه دارای طرح های استیل، بند چرم قهوه ای تیره و بند سیلیکونی مشکی بوده و مدل زنانه دارای طرح های استیل مشکی، چرم صورتی و استیل رزگلد است.

 

در مقایسه با مدل قدیمی تر Gen 4، در مدل جدید Gen 5 چیپست اسنپدراگون 3100 با رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ادغام شده است، در حالی که مدل Gen 4 دارای چیپست اسنپدراگون 2100، رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بود. به نظر می رسد مدل Gen 5 سریع تر و از لحاظ مصرف انرژی نیز کارآمدتر از مدل Gen 4 باشد. کسانی که این ساعت جدید را خریداری می کنند، می توانند با یک بار شارژ کردن آن، یک هفته از آن در مود ساعت آن استفاده کنند.

بدون تردید کاربری تنها برای چک کردن ساعت، 295 دلار هزینه پرداخت نمی کند. این ساعت جدید که کاملا قابلیت رقابت با ساعت های هوشمند دیگر را دارد، دارای قابلیت چک کردن ضربان قلب، محاسبه مسافت دویده شده، انجام پرداخت ها، دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی و دریافت دستورات صوتی از طریق دستیار گوگل است.

منبع : phonearena

تگ (آلت) Alt چیست ؟

 متن جایگزین یا Alternative Text که به عناوین “Alt attribute”، “Alt text” و یا “تگ (آلت) Alt” نیز معروف می باشد ، بیانگر توضیح کوتاهی از عنوان یک تصویر در یک صفحه وب می باشد.

یکی از نکات در بهینه سازی تصاویر سایتتان ، استفاده از ویژگی (آلت) Alt است.
تگ (آلت) Alt و تگ عنوان در تقویت جایگاه مطالب در نتایج موتورهای جستجو و بهبود دسترسی کاربران اینترنتی بر روی وب‌ سایت شما تاثیر گذار هستند.
در تصاویر به کار رفته در وب‌ سایت شما ، تگ (آلت) Alt بیانگر موضوعی است که از تصویر استنباط می‌ شود.
این تگ می‌ تواند به عنوان متنی جایگزین برای تصاویر به هنگام خطا در بارگذاری نیز مورد استفاده قرار گیرد تا کاربران در صورت عدم نمایش تصویر، از مفهوم و عملکرد آن باخبر شوند.
شایان ذکر است ، مرورگرها قابلیتی دارند که افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی برای شنیدن مطالب آنلاین از آن استفاده می‌ کنند.
خواندن این تگ ‌ها توسط مرورگر ، انتقال مفهوم و محتوای تصاویر را برای این عزیزان امکان ‌پذیر می‌کند.
رابطه تگ (آلت) Alt و سئو سایت :

 

گوگل برای تگ ‌های (آلت)  Alt تصاویر ، ارزش بالایی در نظر گرفته است.
این ارزش ‌گذاری بر اساس دلیل فهم آسان ‌تر تصاویر و تعیین موضوع محتوای پیرامون آن ها انجام شده.
این امر به قدری جدی است که گوگل سرویس Google Image را به آن اختصاص داده است.
همچنین ، افزونه Yoast SEO محتوای وب‌ سایت را پیش از بارگذاری بررسی می کند و معمولاً توصیه می‌ کند که حداقل یک تصویر به همراه تگ (آلت) Alt (متشکل از کلمه کلیدی) باید در محتوا وجود داشته باشد ، بنابراین ، در صورت نبود تصویر در محتوا یا استفاده نکردن از تگ (آلت) Alt ، به شما هشدار داده می شود.
با این حال ، افزونه Yoast تنها یک ماشین پردازش است و از مفهوم محتوای شما آگاهی ندارد.
با وجود اینکه وجود کلمه کلیدی در تگ‌ های (آلت) Alt الزامی است ، اما به معنای استفاده بیش از اندازه آن ‌ها در تمام تگ ‌ها نیست.
شما به عکس ‌هایی مناسب ، باکیفیت و مرتبط با محتوای خود نیازمندید که در تگ‌ های توصیفی‌ خود به نوعی از کلمات کلیدی استفاده کنید.
با این حال ، گاه محتوای تصویر به قدری به جزئیات می‌ پردازد که اجازه استفاده از کلمات کلیدی کوتاه و کلی را به شما نمی‌ دهد.
با این وجود استفاده از تگ ‌های (آلت) Alt طولانی و توصیفی هم شانس استفاده بهتر از کلمه کلیدی را افزایش می‌ دهد و هم در فهم تصویر و محتوا برای موتورهای جستجوگر موثر است.
متن جایگزین ( Alt ) چیست ؟ عنوان تصویر ( Title ) چیست ؟

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و بهبود دانش سئو خود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

تگ (آلت) Alt چیست ؟

تعداد كاربران هفتگي بازي Apex Legends برابر 8 الي 10 ميليون نفر است

 در نشست مالي اخيري كه شركت EA با حضور سرمايه‌گذاران برگزار كرد اعلام شد تعداد كاربران هفتگي بازي Apex Legends برابر 8 الي 10 ميليون نفر است. بنابراين ساخته استوديو Respawn اگرچه به مانند زمان انتشار 50 ميليون پلير ماهانه ندارد اما هم‌چنان جامعه مخاطبين آن بسيار بزرگ به شمار مي‌رود.

 

به سختي مي‌توان آمار كاربران هفتگي بازي Apex Legends را با ديگر عناوين بتل رويال هم‌چون بازي Fortnite و بازي PlayerUnknown’s Battlegrounds مقايسه كرد. زيرا اطلاعات آثار اشاره شده به صورت عمومي در دسترس نيست. با اين حال بازي Apex Legends جمع مشخصي از كاربران را روي هر سه پلتفرم PlayStation 4، Xbox One و كامپيوترهاي خانگي در اختيار دارد. هم‌چنين پتانسيل بسياري را به دست دو شركت EA و Respawn داده كه يك بازي Free to Play تا چه اندازه مي‌تواند درآمدزا باشد.

استوديو توسعه‌دهنده بازي به تازگي در ابتداي ماه جولاي فصل دوم را براي بازي Apex Legends عرضه كرده كه شامل سيستم پيشرفت بهبود يافته مي‌شود كه پليرها را ترغيب به صرف هزينه بيشتر در بازي مي‌كند. اين تمامي ماجرا نبوده و در نشست مالي اخير اين شركت، اندرو ويلسون (Andrew Wilson) مدير اجرايي اين مجموعه تاييد كرد كه فصل سوم اين اثر بتل رويال نيز در حال ساخت قرار دارد كه بزرگ‌تر فصل دوم نيز به شمار مي‌رود.

مدير مالي شركت EA يعني بليك يورگنسن (Blake Jorgensen) هم در صحبت با تحليل‌گري مدعي شد كه بازي بتل رويال آن‌ها به مدت ده سال يا حتي بيشتر به عملكرد خود ادامه خواهد داد. با توجه به اين كه EA بازي هم‌چون Star Wars: The Old Republic را داشته كه پس از گذشت هفت سال هم‌چنان پليرهاي خود را دارد ادعاي جديد آن‌ها نيز دور از انتظار نخواهد بود.

منبع : venturebeat

ساخت بازي Hitman 3 رسماً تاييد شد | توسعه‌ي يك آي‌پي جديد

 استوديوي آي‌او اينتراكتيو (IO Interactive) به تازگي و طي مستندي با نام The Fall and Rise of Hitman به اين نكته اشاره كرد كه علاوه بر انتشار محتويات جديد براي بازي Hitman 2، تصميم دارد تا نسخه‌ي سوم اين سري محبوب را نيز توسعه دهد. بر همين اساس ممكن است نسخه‌ي سوم بار ديگر به صورت اپيزودي ساخته و عرضه شود.


Hitman 2 سال گذشته به بازار عرضه شد و تجربه‌ي متفاوتي را به بازي‌بازان اين سري ارائه داد. در اين نسخه شاهد مناطق متفاوت نسبت به نسخه‌ي اول و همچنين ماموريت‌ها و چالش‌هاي جديدي بوديم. تيم سازنده پس از انتشار بازي Hitman 2 همچنان به پشتيباني از اين بازي ادامه داده و هنوز هم سعي دارند تا محتويات بيشتري براي آن منتشر كنند.

به تازگي استوديوي آي‌او اينتراكتيو در مستند The Fall and Rise of Hitman از تصميم خود براي ساخت نسخه‌ي سوم سري Hitman خبر داد و آقاي هاكان آبراك (Hakan Abrak)، مدير عامل اين استوديو نيز اشاره كرد كه ممكن است Hitman 3 به صورت اپيزودي عرضه شود.

اما شايد براي شما هم جالب باشد كه بدانيد تيمي ديگر از اين استوديو نيز توسعه‌ي يك پروژه‌ي مخفي را به عهده دارند. هنوز مشخص نيست اين پروژه‌ي مخفي چيست اما به گفته‌ي استوديوي آي او انتراكتيو، يك آي‌پي كاملا جديد خواهد بود.

منبع : gamesradar

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد