x تبلیغات
دیجیتالی

باشگاه منچستر یونایتد رسما برای بازی PES 2020 لایسنس شد

 به‌واسطه‌ی قرارداد کونامی و باشگاه منچستر یونایتد، چهره و نام بازیکنان، استادیوم اولدترافورد، نام تیم و تمامی موارد مربوط به‌ این باشگاه محبوب به‌طور کامل و رسمی در بازی نمایش داده خواهند شد.

کم کم که به موعد انتشار بازی PES 2020 که البته امسال با نام جدید eFootball PES 2020 شناخته می‌شود نزدیک می‌شویم، خبرهای جدیدی از آن منتشر می‌شود و به‌تازگی درجریان آخرین اخبار بازی، مطلع شدیم که ناشر و سازنده‌ی اثر یعنی شرکت کونامی، طی قراردادی که با باشگاه منچستر یونایتد امضاء کرده حالا می‌تواند تمامی مشخصات رسمی اعم از اسم بازیکنان، چهره‌ی آن‌ها، نام ورزشگاه اولدترافورد و مواردی از این دست را در تازه‌ترین نسخه‌ی سری PES لحاظ کند. مثل بازیکنان باشگاه بارسلونا، بازیکنان تیم منچستر یونایتد هم مراحل اسکن سه‌بعدی را پشت‌ سر گذاشته‌اند و در بازی، شاهد طراحی به‌شدت واقع‌گرایانه‌ی چهره‌شان خواهیم بود. گفتنی است که دیوید بکهام و پارک جی سونگ که از ستارگان کهن این باشگاه هستند، برای حضور در بخش اسطوره‌های PES 2020 به‌شکلی اساسی طراحی شده‌اند و اسکات مک‌تامینای، هافبک و بازیکن حال حاضر منچستر یونایتد نیز به‌عنوان سفیر رسمی بازی PES 2020 توسط کونامی انتخاب شده است.

 

همچنین یک حالت به‌خصوص با نام Matchday در بازی گنجانده شده که در آن، بازیکنان می‌توانند با انتخاب تیم منچستر یونایتد در جریان یک سری رویداد هفتگی، به‌سراغ حریفان شیاطین سرخ بروند و با آن‌ها به‌رقابت بپردازند.

بازی PES که سال گذشته لایسنس رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، طی این چند سال روی لایسنس کردن تیم‌های لیگ برتر انگلستان تمرکز کرده و گرفتن حق استفاده از نام‌های رسمی باشگاه منچستر یونایتد، قطعا یک قدم روبه‌جلو برای کونامی خواهد بود، اما از آن‌سو مجموعه‌ی FIFA را داریم که سال گذشته، کنار لایسنس کامل لیگ جزیره توانست لایسنس لیگ قهرمانان اروپا را هم صاحب شود و از حریف ژاپنی‌اش در این مباحث، بیشتر از قبل جلو زده است.

منبع : eurogamer

گوگل کروم روی ۵ میلیارد دستگاه اندرویدی نصب شده است

 نسخه اندرویدی مرورگر گوگل کروم، به‌تازگی از مرز 5 میلیارد نصب فعال در گوشی‌های اندرویدی گذشت. توسعه روز افزون این مرورگر توسط گوگل و افزوده شدن قابلیت‌های جدید به آن را می‌توان مهم‌ترین دلیل موفقیت این مرورگر دانست.

باشگاه پنج میلیاردی‌های پلی‌ استور به‌تازگی پنجمین عضو خود را شناخت. این عضو جدید امپراطور مصرف رم، یعنی گوگل کروم است. پیش‌تر نیز سایر اپلیکیشن‌های گوگل نظیر گوگل مپس، جیمیل، یوتیوب و جستجوی گوگل به عضویت این باشگاه درآمده بودند. جمعیت استفاده کنندگان از گوگل کروم اندروید روز به روز در حال نزدیک‌تر شدن به جمعیت کره زمین است!

نکته‌ای که باید توجه داشت این است که بخش عظیمی از این جمعیت پنج میلیاردی، مربوط به نصب پیش‌فرض مرورگر گوگل کروم روی دستگاه‌های استفاده کننده از خدمات گوگل پلی است. با این حال افزوده شدن قابلیت‌هایی نظیر حالت تیره، سازنده پسورد و عملکرد بهتر در اشتراک‌ گذاری فایل‌ها در به دست آمدن این موفقیت بی‌تاثیر نیست.

اکو سیستم اندروید هیچ محدودیتی برای استفاده از مرورگر اندرویدی ندارد. در این میان برخی از آن‌ها نظیر فایرفاکس، اپرا و Brave عملکرد قابل قبولی داشتند و از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. با این حال اکثر کاربران، استفاده از گوگل کروم را به دلیل سرعت، طراحی و قابلیت‌های روز افزون آن ترجیح می‌دهند. برای دریافت آخرین نسخه گوگل کروم اندروید می‌توانید از گوگل پلی استفاده کنید.

منبع : androidpolice

چگونه بانس ریت خود را کاهش دهیم؟ ( قسمت دوم )

 بدون هیچ مطلب اضافه ای به سراغ هفتمین روش کاهش بانس ریت می رویم:

7- جذب بازدید کنندگان مناسب

Christina Halvorson در کتاب ” استراتژی محتوا برای وب سایت ” نوشته است: محتوای بهتر یعنی کسب و کار بهتر برای شما.
به همین خاطر است که 58 درصد از بازاریابان قصد افزایش بودجه توزیع پرداخت خود را دارند چون آن ها تاثیر محتوای مناسب را بر روی مخاطبان هدف خود دیده اند.
یکی از دلایل بانس ریت بالا این است که شما بازدید کنندگان اشتباه را برای وب سایت خود جذب می کنید.
این یک مشکل اساسی است. 


اگر استراتژی محتوای شما بازدهی مناسبی در جهت جذب بازدید کننده و افزایش فروش نداشته است ، زمان بهبود فرا رسیده است.
هیچ چیز قدرتمند تر از تولید محتوای کاربردی که مناسب کسب و کار شماست و همچنین استفاده از یک استراتژی محتوا که هر مرحله از چرخه خرید را در نظر بگیرد ، وجود ندارد.
Brian Dean نرخ تبدیل خود را 785 درصد در یک روز افزایش داد ، زیرا او متوجه شد که کتاب الکترونیکی سنتی دیگر برای ساخت یک لیست عظیم موثر نیست.
او استراتژی ” ارتقای محتوا ” را ایجاد کرد که اکنون به عنوان استاندارد بازاریابی شناخته می شود.
طبق تحقیقات صورت گرفته 90 درصد از بازاریابان محتوا اعتقاد دارند که محتوای سفارشی تاثیر مثبتی بر نگرش مخاطبان دارد و روابط را با مشتریان تقویت می کند.
یک اشتباه رایج.....

برای مطالعه ادامه این مطلب کاربردی حتما روی لینک زیر کلیک کنید ...

چگونه بانس ریت خود را کاهش دهیم؟ ( قسمت دوم )

رویداد چهارده روز تابستان بازی فورتنایت از امشب آغاز می‌شود

 بالاخره تابستان اینجاست و فورتنایت آن را با رویدادی که دو هفته‌ای طول خواهد کشید آن را جشن می‌گیرد. چهارده روز تابستان امشب بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد و قرار است کلی محتوای جدید در اختیار بازیکنان قرار دهد که در هر سه حالت بازی در دسترس است.

 

در بخش محبوب بتل رویال بار دیگر بازیکنان می‌توانند اسلحه قدیمی از این بازی را برای مدت 14 روز برگردانند و از آن در این محدود بازی کنند. اپیک از بفیه حالت‌های جدید رونمایی نکرده است اما خلاصه‌ای از آن‌ها را در وبسایت خود در اختیار طرفداران قرار داده است که شامل کراس اوور جان ویک و حالت‌های جدید همچون Splashdown Squads که در آن بازیکنان باید به وسیله بالن‌های آب یکدیگر را نابود کنند.

بخش نجات دنیا هر روز ماجراجویی‌های جدید برای انجام دادن خواهد بود که انجام دادن آن‌ها به شما در پایان رویداد اسلحه انفجاری جدیدی خواهد داد. همچنان به پایان فصل 9 چند هفته‌ای باقی مانده و شما همچنان زمان برای به پایان رساندن آن‌ها تا قبل از آغاز فصل 10 خواهید داشت.

منبع : گیم اسپورت

League of Legends از دسترس کاربران ایرانی خارج شد

 طبق تصمیم استودیو رایوت گیمز، بازی League of Legends در ایران و سوریه از دسترس خارج شده است.

 

League of Legends یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در سبک MOBA است که کاربران حرفه‌ای زیادی در سراسر جهان دارد و در کشور ما هم طرفداران زیادی این بازی را به‌صورت حرفه‌ای یا صرفا سرگرمی دنبال می‌کنند. بااین‌حال از دیروز سرور‌های این بازی در ایران از دسترس خارج شده‌اند و کاربران پس از ورود به بازی، پیامی را مبنی بر عدم دسترسی به این اثر دریافت می‌کنند. با اینکه شایعه‌های زیادی در مورد دلیل این مشکل وجود داشت، اما امروز رسما مشخص شد که این تصمیم از طرف رایوت گیمز، سازنده بازی، اتخاد شده است.

درواقع از دسترس خارج شدن سرور‌های بازی به‌دلیل تحریم‌های موجود است و رایوت گیمز هم به‌عنوان شرکتی آمریکایی از این تصمیم تبعیت کرده است. البته طبق گفت‌و‌گو‌های صورت گرفته در انجمن‌های رسمی بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که ممکن است در آینده شاهد از بین رفتن این محدودیت باشیم و در این صورت آن‌ها بی‌صبرانه منتظر حضور مجدد کاربران ایرانی در بازی هستند.

منبع : اروپ گیم

Disavow چیست و چه کاربردی دارد ؟

 یکی از روش هایی که تاثیر زیادی روی سئو سایت شما دارد ، استفاده از لینک های خارجی یا بک لینک است ، اما این طور نیست که بک لینک ها همیشه باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل شوند ، بلکه در برخی مواقع هم می توانند مخرب باشند و تاثیر منفی روی سئو سایت شما داشته باشند ، یکی از روش هایی که می توان به وسیله آن به سایت رقبا ضربه زد ، ایجاد بک لینک های مخرب است که باعث سئوی منفی روی سایت رقبا می شود ، بعضی مواقع می توانید با پیگیری و برقراری ارتباط با سایت های رقیب و درخواست مبنی بر برداشتن لینک ، این مشکل را رفع کنید ، ولی در برخی موارد هم نمی توانید این کار را انجام دهید ، اینجاست که ما باید از Disavow استفاده کنیم ، حال این سوال پیش می آید که Disavow چیست ؟ وقتی ما یک لینک را Disavow می کنیم ، یعنی از گوگل درخواست می کنیم که هنگام بررسی سایت ما این لینک را نادیده بگیرد ، گوگل همواره در تلاش است تا از اثرات منفی بک لینک ها روی سایت ها جلوگیری کند ولی همیشه در انجام این امر موفق نیست ، برای همین ابزاری به نام Disavow Tools را معرفی کرده است تا با استفاده از آن بتوانید لینک های مخرب را شناسایی کنید و نسبت به حذف آن ها اقدام کنید ، روش حذف لینک های مخرب می تواند به صورت تکی ( URL ) یا به صورت کلی ( دامنه ) باشد.

تمامی بک لینک های اشاره شده به سایت شما مخرب نیستند ، توجه به این نکته ضروری است که بک لینک هایی که اثر منفی روی سایت شما دارند از سمت سایت هایی اتفاق می افتد که دارای اعتبار هستند ، یکی از مهمترین مواردی که باعث جریمه سایت می شود ، خرید بک لینک در سایت های دارای اعتبار است ، اگر سایتی که به شما بک لینک می دهد دارای اعتبار نباشد تاثیری روی سئو سایت شما نخواهد داشت ، در زیر به برخی از بک لینک ها اشاره می کنیم که جز لینک های مخرب محسوب می شوند و از گوگل اخطار می گیرند :.....

<<<برای مطالعه ادامه این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید>>>

Disavow چیست و چه کاربردی دارد ؟

 

بازیابی حساب هک شده اینستاگرام ساده‌تر خواهد شد

 اینستاگرام این روزها تبدیل به یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی شده است و به دلیل داشتن قابلیت‌های کاربردی و جذاب کاربران بسیاری به سمت خود جذب کرده است، اما یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران هک شدن حساب کاربری است. در همین راستا اینستاگرام در حال آزمایش یک روش جدید به منظور بازیابی آسان حساب‌های کاربری هک شده است. بازیابی حساب هک شده اینستاگرام ساده‌تر خواهد شد. 

اینستاگرام در حال آزمایش یک روش درون برنامه‌ای به منظور بازیابی آسان‌تر حساب‌های کاربری هک شده است؛ با این روش دزدیدن حساب کاربری تقریباً غیر ممکن می‌شود. پیش از این برای بازیابی حساب کاربری هک شده باید به پشتیبانی اینستاگرام چندین ایمیل با هدف تایید اطلاعات و احراز هویت ارسال می‌کردید، اما در روش جدید با ثبت اطلاعات می‌توانید حساب کاربری خود را بازیابی کنید. بدون شک این اطلاعات شامل نام کاربری، ایمیل و شماره موبایل می‌شود و در نهایت اینستاگرام یک کد 6 رقمی یکبار مصرف برای بازیابی اکانت به یکی از آدرس‌های منتخب شما ارسال می‌کند.

در این روش تغییر اطلاعات حساب کاربری توسط هکرها بی فایده است است، زیرا اینستاگرام برای حل این مشکل از ترفند جدیدی استفاده کرده است. برای جلوگیری از مشکل تغییر اطلاعات، اینستاگرام نام کاربری انتخاب شده را برای مدتی حتی پس از تغییر در حالت رزرو نگه می‌دارد تا مالک اصلی حساب کاربری بتواند با استفاده از آن اکانت خود را بازیابی کند، در نتیجه تغییر اطلاعات حساب کاربری بی فایده خواهد بود و با این روش دزدیدن اکانت کاربران بسیار دشوار خواهد شد.

اینستاگرام زمان مشخصی را برای عرضه این قابلیت درون برنامه‌ای اعلام نکرده است، اما قابلیت رزرو نام کاربری هم اکنون برای کاربران نسخه اندروید فعال سازی شده است و به زودی برای iOS نیز فعال خواهد شد. اینستاگرام با اضافه کردن این قابلیت قصد دارد تا کار بازیابی اکانت دزدیده شده را به خود کاربر بسپارد و حجم کاری تیم امنیتی خود را برای بازیابی حساب‌های کاربری هک شده کاهش دهد. البته در این روش کاربری برای بازیابی اکانت خود باید کمی عجله کند، زیرا اطلاعات ثبت شده قبلی تا مدت کوتاهی برای بازیابی اکانت در دسترس خواهند بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اینستاگرام باید به فکر ارتقا امنیتش باشد یا راه بازیابی را ساده کنید؟

منبع : گجت

 

رونمايي از نسخه لاكچري تلويزيون The Wall سامسونگ در نمايشگاه اينفوكام

 نسخه لاكچري تلويزيون The Wall سامسونگ در اينفوكام 2019 رونمايي شد. سامسونگ همچنين در اين رويداد از جديدترين نوآوري‌هاي نمايشي و نسخه جديد نمايشگر تعاملي Flip و نمايشگر ديجيتالي ساينيج خود رونمايي كرد.

 

شركت سامسونگ الكترونيكس در جريان نمايش‌گاه اينفوكام 2019 در شهر اورلاندو، از نسخه لاكچري تلويزيون The Luxury Wall خود رونمايي كرد. نسخه جديد تلويزيون وال يك نمايشگر ماژولار LED است كه مي‎تواند در هر اندازه و نسبتي توليد شده و براي زيبايي هرچه بيشتر فضاي نشيمن خانه استفاده شود. نسخه لاكچري تلويزيون The Wall سامسونگ تجربه تماشاي فراگير را به سطح جديدي رسانده و كيفيت تصوير فوق‌العاده‎اي را در فضاي راحت خانه در اختيار شما قرار مي‌دهد.

در كنار رونمايي از اين محصول، شركت سامسونگ نوآوري‎هاي نمايشي ديگري مانند MagicINFO 7 مجهز به فناوري تحليل با استفاده از هوش مصنوعي و همين‌طور نسخه جديد نمايشگر تعاملي Flip در اندازه 65 اينچي و نمايشگرهاي ديجيتالي ساينيج QLED 8K خود را هم در همين نمايشگاه عرضه خواهد كرد.

نسخه لاكچري تلويزيون The Wall سامسونگ ؛ عظمت در نشيمن خانه
تلويزيون وال لاكچري يك نمايشگر عظيم Micro LED با فرمت ماژولار است كه حتي براي روشن‎ترين بخش‏‌هاي فضاهاي مسكوني هم كاملا مناسب است. اين تلويزيون در اندازه‎ها و نسبت‎هاي مختلف از 73 اينچ با كيفيت 2K تا 292 اينچ با كيفيت 8K قابليت تغيير و تنظيم دارد. صفحه وال لاكچري كمتر از 30 ميلي‎متر ضخامت داشته و با توجه به طراحي بدون حاشيه و وجود چند قاب قابل تنظيم متناسب با دكور خانه، امكان سازگار كردن آن با هرگونه دكوراسيوني كاملا وجود دارد.

منبع : گجت نيوز

الگوریتم فرد چیست؟

 مقدمه ای بر الگوریتم فرد چیست؟

در تاریخ 8 مارس 2017 یک الگوریتم تایید نشده توسط شرگت گوگل به راه افتاد که کارشناسان سئو آن را الگوریتم فرد نامیدند.

تاثیرات این الگوریتم بعد از معرفی بسیار شدید و سریع بود.

طبق تحقیقات صورت گرفته ، سایت هایی که شامل جریمه الگوریتم فرد شدند ، 90% ترافیک خود را از دست دادند.

همچنین بعد از این اتفاق بسیاری از وب مسترها از ترس از دست رفتن جایگاه خود به اقداماتی مانند پاک کردن برخی از محتواهای سایت خود روی آوردند.

جریمه الگوریتم فرد گوگل شامل چه سایت هایی می شود؟

اما سوال اصلی اینجاست که جریمه الگوریتم فرد شامل چه سایت هایی می شود و برای جلوگیری از آن باید چه کارهایی را انجام داد؟

طبق تحقیقات صورت گرفته در سایت معتبر Search Engine Land حدود 95% سایت هایی که شامل جریمه الگوریتم فرد شده اند ، یا دارای محتوای خاصی نیستند و یا محتوای آن ها صرفا جهت کسب رتبه نوشته شده است.

اگر شما هم جزو وب مسترهایی هستید که توسط الگوریتم فرد جریمه شده اید زمان آن فرا رسیده که روش تولید محتوای خود را تغییر دهید.

برای مطالعه ادامه این الگوریتم حتما روی لینک زیر کلیک کنید !!@!@@!@@!@@!!!!!

https://webdaran.com/whats-fred-algoritm/

آمازون با عبور از اپل و گوگل با ارزش‌ترین برند جهان شد

  آمازون با 315.5 میلیارد دلار ارزش موفق شده گوگل و اپل را کنار زده و لقب با ارزش ترین برند جهان را از آن خود کند.

 

رده بندی 100 برند با بالاترین ارزش در جهان (لیست BrandZ) به طور سالانه توسط موسسه تحقیقاتی کانتار تعیین می شود. این رده بندی بر اساس مصاحبه هایی با 3 میلیون نفر به همراه اطلاعات تحلیلی مرتبط با هر شرکت و آمار مالی آنها محاسبه می شود. بر اساس رده بندی سال 2019، آمازون در مقایسه با سال گذشته میلادی رشد 52 درصدی را تجربه کرده. اپل که در رتبه دوم ایستاده 309.5 میلیارد دلار ارزش گذاری شده و در مقایسه با سال قبل رشدی 4 درصدی را شاهد بوده. گوگل هم با 309 میلیارد دلار و رشدی 2 درصدی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

 

باید اشاره کرد که به مدت 12 سال بود که گوگل و اپل برترین های این لیست را به خود اختصاص می دادند. در سال گذشته میلادی گوگل موفق شده بود به صدر لیست دست یابد.

 

به گفته «دورین وانگ»، مدیر جهانی BrandZ، دلیل جهش آمازون به خدمات متنوع ارائه شده توسط این شرکت مرتبط است. وانگ می گوید که رشد ارزش 108 میلیارد دلاری آمازون در سال گذشته نشان می دهد که حالا برندها کمتر به دسته بندی های [خدمات یا محصولات] خاص و منطقه های منحصر به فرد وابسته هستند.

آمازون که در ابتدا به عنوان یک خرده فروشی آنلاین فعالیت می کرد اکنون در حوزه های متعددی از جمله مواد غذایی، اسپیکرهای هوشمند، تبلت ها و سرویس استریم موسیقی و ویدیو فعالیت می کند. به این ترتیب با این حوزه های فعالیت متنوع، رقیب گوگل و اپل به حساب می آید و البته نباید سرویس ابری وب آمازون (AWS) و نقش مهم آن به عنوان بخشی از ستون فقرات اینترنت را نیز فراموش کرد.

از دیگر برندهای مطرح که در لیست 100 برند برتر قرار گرفته اند باید به مایکروسافت (251.2 میلیارد دلار)، فیسبوک (159 میلیارد دلار)، علی‌بابا (131.2 میلیارد دلار)، تِنسِنت (130.9 میلیارد دلار) و AT&T با ارزش 108.4 میلیارد دلار اشاره کرد. در بین این برندها تنسنت با کاهش قابل توجه 27 درصدی ارزش، سقوط 3 پله ای را تجربه کرده است.

منبع : دیجیاتو

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد