x تبلیغات
دیجیتالی

The Last of Us Part 2 بخش مهمی از برنامه‌ State of Play آینده خواهد بود

 به زودی اطلاعات زیادی از بازی The Last of Us Part 2 در طی برنامه‌ی State of Play منتشر خواهد شد.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی ناتی داگ در حساب کاربری توییتر خود ویدیویی کوتاه را منتشر کرده است که به حضور بازی بسیار مورد انتظار این شرکت یعنی The Last of Us Part 2 در جریان برنامه‌ی State of Play آینده اشاره می‌کند. متاسفانه از این ویدیوی کوتاه اطلاعاتی را نمی‌توان به دست آورد چرا که صرفا یک چاقوی ضامن‌دار را در پس زمینه‌ای سیاه رنگ به نمایش می‌گذارد؛ اما می‌توان مطمئن بود که به زودی اطلاعات بسیار زیادی از این بازی منتشر خواهد شد.

آخرین باری که از بازی The Last of Us Part 2 نمایشی منتشر شد، در جریان کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 2018 بود که دمویی از گیم‌پلی بازی به نمایش درآمد و تحسین همگان را برانگیخت. برنامه‌ی State of Play (برنامه‌ای مشابه به Nintendo Direct که به نمایش بازی‌های Playstation می‌پردازد) آینده طبق اعلام حساب کاربری پلی استیشن در تاریخ ۲۴ سپتامبر (‌۲ مهر) به نمایش در خواهد آمد. می‌توان امیدوار بود که شاهد نمایش گیم‌پلی مفصلی از قسمت دوم بازی The Last of Us به عنوان یکی از مهمترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن باشیم. همچنین، احتمال بالایی برای اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی وجود دارد که هیجان این برنامه را بالاتر می‌برد.

در جریان State of Play قبلی، سونی از اولین تریلر گیم‌پلی بازی Final Fantasy VII Remake رونمایی کرد که در ادامه و در نمایشگاه E3 شاهد نمایش‌های مفصل‌تری از این بازی بودیم. همچنین نمایش اولین تریلر از بازی Predator: Hunting Grounds و اعلام تاریخ انتشار بازی MediEvil Remake نیز بخشی از این برنامه بودند.

برنامه‌ی State of Play در تاریخ ۲ مهر و در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران به صورت لایو استریم به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید توییت استودیوی ناتی ناگ را از طریق این لینک مشاهده کنید.

آیا شما نیز برای نمایش بازی The Last of Us Part 2 هیجان زده‌اید؟ به نظر شما از تاریخ عرضه‌ی بازی رونمایی می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : uk.ign

ساعت هوشمند لنوو با نام Lenovo Carme معرفی شد

 کمپانی چینی لنوو که اخیرا از دو گوشی هوشمند A6 Note و K10 Note رونمایی کرده بود، حالا ساعت هوشمند جدیدی را با نام Lenovo Carme معرفی کرده است. ساعت هوشمند لنوو از یک نمایشگر رنگی لمسی 1.3 اینچی استفاده می‌کند که طراحی 2.5 بعدی خمیده دارد. چنین طراحی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا محتوای صفحه را از زوایای مختلف راحتتر بخوانند.

ساعت هوشمند  لنوو می‌تواند اعلانات مرتبط با اس‌ام‌اس‌ها و تماس‌ها را روی نمایشگر نشان داده و قابلیت‌های ورزشی مختلفی مثل گام‌شمار، پایش ضربان قلب و پایش خواب هم با آن همراه شده است. علاوه بر این می‌تواند فعالیت‌های ورزشی مختلف را ردگیری کرده و زمان‌های کم تحرکی کاربر را نیز به او یادآوری می‌کند.

 

جدای از قابلیت‌های پایش سلامتی، Lenovo Carme با قابلیت‌های دیگری همچون پیش‌بینی وضعیت هوا، کرونومتر و آلارم ساعت هم همراه شده و کاربر این امکان را نیز خواهد داشت که با استفاده از این ساعت هوشمند گوشی خود را نیز پیدا کند.

لنوو ساعت Lenovo Carme را به استاندارد ضد آب IP68 مجهز کرده و این یعنی می‌توان آن را در هنگام شنا نیز به دست داشت. قابلیت اتصال به اندروید و iOS با استفاده از بلوتوث 4.2 برای این ساعت فراهم شده و بر اساس ادعای لنوو باتری 200 میلی آمپر ساعتی آن هم می‌تواند تا 7 روز استفاده را پاسخگو باشد.

Lenovo Carme با بند لاستیکی همراه شده که در دو رنگ آبی و سبز به کاربران عرضه می‌شود و 50 دلار قیمتگذاری شده است.

منبع : gsmarena

ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟ ( قسمت دوم )

 در مقاله پيش رو به ذكر و تعريف ديگر موارد موثر در زمينه بازاريابي ديجيتالي يا ديجيتال ماركتينگ خواهيم پرداخت.پس تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد.


بهينه سازي موتور جستجو (سئو) در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال
سئو همان بخش مورد علاقه تمامي صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.
حتما شما نيز مي دانيد كه يكي از مهمترين معيارها براي به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزايش سئو سايت است.
بخش بزرگي از ورودي وب سايت شما (يعني تعداد كاربراني كه وارد وب سايت شما مي‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهيم يك عدد تقريبي بگوييم، حداقل 50 الي 70 درصد ورودي اكثر وب سايت‌ها از موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل در ايران) است، پس اين نيست كه تمامي صاحبان مشاغل خواستار سئو سايت بالا براي وب سايت خود هستند.
همانطور كه مي‌دانيد بر هيچ كس پوشيده نيست كه سئو سايت بالا باعث مي شود تا سايت شما در صفحه اول و يا لينك هاي بالاي گوگل قرار بگيرند و همين امر باعث جذب مشتري براي شما مي شود پس براي اطلاع بيشتر اين موضوع جذاب در جهت افزايش رنك سايت به مقالات سئو سايت چيست و عوامل موثر در سئو سايت و ابزارها و منابع سئو مراجعه كنيد.

بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ چيست؟


قبل از توضيح بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ، براي درك بهتر اين آيتم پيشنهاد مي كنيم ابتدا به مقاله پيشرفت محتوا در سئو 2019 توجه فرماييد .

بازاريابي محتوا، يك رويكرد استراتژيك براي بازاريابي است كه روي توليد و توزيع محتواي با ارزش تمركز دارد.

به واسطه اين رويه مي‌توانيد يك مخاطب از پيش تعريف شده را جذب و او را كنار خود حفظ كنيد.

در مرحله بعد فرآيند بازاريابي محتوايي، لازم است كه فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهكارهايي به يك مشتري سودآور تبديل كنيد.
هميشه بايد در نظر داشته باشيد كه بازاريابي محتوا يك فرآيند بلند مدت است.

در واقع بازاريابي محتوا همان هنر برقراري ارتباط با مشتري‌هاي بالفعل و بالقوه است.

شما به واسطه اين شيوه مشتريان خود را آموزش مي‌دهيد و بدون جلسه معرفي محصولات و خدمات جديد خود ، آنها را به سوي خود حركت مي‌دهيد.

اشتراك‌گذاري اطلاعات مفيد و كاربردي مرتبط با نياز مخاطبانتان سبب مي‌شود كه سرعت تبديل شدن يك مشتري عادي به يك خريدار وفادار ، افزايش يابد و ديگر اين كه آن ها براي محصولات جديدتان به شما مراجعه كنند ؛ تا ديگر نيازي نباشد هر بار كه محصول جديدي عرضه مي‌كنيد ، مجبور شويد كه مستقيما به آنها اطلاع‌رساني كنيد.
بازاريابي محتوا ، توسط كمپاني‌هاي بزرگي چون مايكروسافت ، سيسيكو و P&G مورد استفاده قرار مي‌گيرد و بي‌شك براي آن ها نيز مفيد بوده كه همواره سعي بر گسترده كردن رسانه‌هاي خود داشته اند.

كسب‌وكارهاي نوپا هم مي‌توانند با هزينه‌اي كم ، سراغ اين روش مفيد بروند و كسب‌وكار خود را به واسطه انتشار گسترده محتواهاي مفيد رشد دهند.
همواره حواستان باشد كه بازاريابي محتوا ، بدون محتواي باكيفيت امكان پذير نيست!

تاثير كيفيت محتوا بر مشتريان و روش هاي بازاريابي
اصلا مهم نيست كه با كدام روش به بازاريابي كسب‌وكار خود مي‌پردازيد ؛ زيرا توليد محتوا بخشي از فرآيند بازاريابي دروني (Inbound Marketing) كسب‌وكار شما را شكل مي‌دهد و لازم است روي كيفيت آن توجه ويژه‌اي داشته باشيد.

بازاريابي شبكه اجتماعي در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟....

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

Rainbow Six Siege | فصل جدید بازی با نام Operation Ember Rise آغاز شد

 چندی پیش بازی محبوب Rainbow Six Siege توانست به مرز ۵۰ میلیون بازی‌باز برسد و حالا پس از شروع فصل سوم، سال چهار بازی با نام Operation Ember Rise به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت (Ubisoft) به این زودی‌ها از پشتیبانی از این عنوان دست نخواهد کشید.

در این فصل جدید بازی‌بازها به دو شخصیت جدید مهاجم Amaru و مدافع Goyo دسترسی خواهند داشت. همچنین این فصل Rainbow Six Siege شامل نسخه‌ی بازسازی شده‌ی نقشه‌ی Kanal با گزینه‌های حمله‌ و جلوه‌های بصری بیشتر، یک حالت بازی با قوانین بخش Ranked بدون تاثیرگذاری بر رتبه‌ی باز‌ی‌باز، اضافه شدن یک Rank برای هر شخصیت و تغییرات کلی کیفیتی است.

فصل سوم، سال چهارم بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Ember Rise در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است.

منبع : nvidia

اپل سه برنامه مطالعاتی جدید در حوزه سلامت معرفی کرد

 اپل سه برنامه‌ی جدید مطالعاتی در زمینه‌ی پایش سلامت قلب، برنامه‌ی سلامت بانوان و برنامه‌ی سلامت شنوایی کاربران را معرفی کرد.

اپل امشب در رویداد معرفی آیفون ۱۱، هم‌زمان با معرفی اپل واچ سری ۵، سه برنامه‌ی مطالعاتی جدید در حوزه‌ی سلامت شامل برنامه‌ی سلامت شنوایی، برنامه‌ی مطالعاتی در حوزه‌ی سلامت بانوان و برنامه‌ی مطالعاتی در زمینه‌ی سلامت قلب را معرفی کرد.

کوپرتینونشین‌ها برنامه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود را با همکاری مؤسسه‌های پیشرو در حوزه‌ی پزشکی پیش می‌برند. اپلیکیشن جدید Research، مرتبط با برنامه‌های تحقیقاتی و مطالعاتی اپل بیش‌ازپیش سلامت کاربران را مورد توجه قرار می‌دهد. همان‌طور که گفته شد سازمان‌های معتبری در حوزه‌ی مراقبت‌های بهداشتی و مؤسسه‌های معتبر پزشکی و دانشگاهی در برنامه‌های مطالعاتی جدید، اپل را یاری می‌‌کنند. کاربران به‌زودی می‌توانند اپلیکیشن Research را به‌صورت رایگان از اپل استور دانلود کنند و به تمایل خود در این برنامه‌ها مشارکت کنند.

جف ویلیامز، یکی از مدیران اپل در مورد برنامه‌های جدید اعلام کرد:

برنامه‌ی مطالعاتی اپل در زمینه‌ی سلامت قلب به نام Apple Heart Study، تأثیر مثبتی بر تحقیقات پزشکی در حوزه‌ی سلامت قلب خواهد داشت. آیندگان می‌توانند از نتایج چنین تحقیقاتی سود ببرند. اپل، در سطح گسترده‌تری تحقیقات حوزه‌ی سلامت را دنبال می‌کند و بیش‌ازپیش خود را نسبت به سلامت کاربران متعهد می‌داند.

 

دربرنامه‌ی تحقیقاتی و مطالعاتی Apple Heart and Movement، وضعیت قلب کاربر در حالت‌های مختلف از جمله حین پیاده‌روی یا در حالت‌های بدون تحرک پایش می‌‌شود.

یکی دیگر از برنامه‌های مطالعاتی اپل، به سلامت بانوان مربوط می‌شود. برنامه‌ی مطالعاتی Women’s Health با همکاری دانشکده‌ی چان هاروارد و مؤسسه ملی علوم بهداشت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (NIEHS) راهبرد خواهد شد. ظاهرا، این نخستین برنامه‌ی طولانی‌مدت اپل برای بررسی سلامت بانوان است که موضوعاتی ازجمله زایمان، ناباروری، پوکی استخوان، یائسگی، دوره‌های قادگی و در کل سلامت بانوان را مورد توجه قرار می‌دهد.

یکی دیگر از برنامه‌های مطالعاتی اپل به حوزه‌ی سلامت شنوایی کاربران توجه نشان می‌‌دهد. برنامه‌ی مطالعاتی ‌Hearing Health، برای نخستین بار توسط کوپرتینونشین‌ها اجرایی می‌شود. داده‌‌های مربوط به عادت‌های شنیداری کاربران جمع آوری شده و در نهایت داده‌‌های مطالعاتی دراختیار سازمان بهداشت جهانی نیز قرار داده خواهد شد. یکی از اهداف اپل در دنبال کردن چنین تحقیقی، توجه به سلامت حوزه‌ی شنوایی کاربران است.

اپل قصد دارد با پایش عادت‌‌های شنیداری کاربران و جمع آوری داده‌های مربوط به این حوزه، بروز مشکلاتی همچون ناشنوایی کامل یا مشکلات شنیداری در اثر استفاده‌ی نادرست از دستگاه‌های مختلف را به‌ حداقل برساند. میلیون‌ها کاربر جوان دراثر استفاده‌ی نادرشت از محصولات صوتی، دچار مشکلات شنوایی می‌شوند. برخی از آن‌ها حتی دچار ناشنوایی دائمی می‌شوند.

اپل قصد دارد در کنار سازمان بهداشت جهانی، استانداردهای جدیدی در حوزه‌ی شنیداری تبیین کند تا بروز چنین مسایلی به حداقل برسد.

منبع : 9to5mac

CRM چیست؟

 CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری چند سالی است که وارد حوزه بازاریابی و مدیریت شده است.منظور از CRM که مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم ، که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.

باید این را در نظر گرفت که CRM (سی آر ام) تنها یک نرم افزار نیست.
امروزه برخی اوقات منظور از سی آر ام یک برنامه تحت وب یا نرم افزار است که به سازمان ها اجازه می دهد که بیشتر بر روی فعالیت ها و روابط مرتبط با مشتریان ، خریداران ، تامین کنندگان و همکاران خود تمرکز کنند در صورتی که CRM از لایه استراتژی آغاز شده و در نهایت نرم افزارهای CRM ابزاری هستند برای تسهیل در اجرای استراتژی های سازمان.

در واقع CRM مجموعه ای است از: فرایندهای سازمانی، افراد و تکنولوژی

تعریف CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه فرانسیس باتل چیست ؟
از دیدگاه فرانسیس باتل CRM تعریف مشخصی ندارد؛ هر کسی آن را به شکلی تعریف کرده است.
حتی بر سر اینکه CRM مخفف چیست هم قطعیت کامل وجود ندارد و بعضی ها آن را مخفف Customer Relationship Marketing می دانند.

 


اما چیزی که مهم تر است این است که مدیریت ارتباط با مشتری به چهار شکل کاملا متفاوت مورد توجه قرار گرفته است:

استراتژیک
عملیاتی
تحلیلی
تعاملی

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری استراتژیک چیست؟
در نگاه استراتژیک به مدیریت ارتباط با مشتری ، CRM یک استراتژی محوری و کلیدی در کسب و کار است و قرار است مشتریان سود ده را جذب کسب و کار کرده و آن ها را برای ما حفظ کند.

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی چیست؟
هر فرایندی که به نوعی با مشتری مرتبط است ، با استفاده از سیستم های نرم افزاری ، به ابزارهای اتوماتیک تجهیز می شود. مانند بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان.

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی چیست؟
مدیریت ارتباط با مشتری ، CRM ابزاری برای تحلیل هوشمندانه داده ها و اطلاعات مربوط به مشتری با هدف های استراتژیک و یا عملیاتی است.

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی چیست؟
مدیریت ارتباط با مشتری ، CRM از تکنولوژی برای مدیریت مرزهای سازمان ، چه در رابطه با مشتری وچه شرکای تجاری استفاده می شود و هر نوع داده و اطلاعاتی که از مرزهای سازمان عبور می کند توسط این سیستم مدیریت می شود.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما بر روی لینک زیر کلیک کنید..

CRM چیست؟

برگزیدگان اولین دوره مسابقه استریمر سال آپارات گیم مشخص شدند

 در مراسم پایانی جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، آیین اختتامیه مسابقه استریمر برتر آپارت گیم نیز برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

بنابر جدیدترین اخبار مسابقات، در جریان مراسم پایانی جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، آیین اختتامیه اولین دوره مسابقه استریمر برتر آپارات گیم نیز برگزار شده است. در جریان این آیین اختتامیه، برندگان بخش‌های مختلف مشخص شده‌اند. مسابقات استریمر برتر سال چهار بخش اصلی داشت: استریمر بر‏گزیده، استریمر منتخب مردمی، استریمر تاثیرگذار و مسابقه حضوری استریمر‏ها در رشته فیفا ۱۹. از حاضران در این جشن می‌توان به حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صادق درودگر رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال و صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد.

در بخش استریمر برگزیده سال، سید علی نجاتی به عنوان نفر اول انتخاب شد و جایزه ۲۰ میلیون تومانی را دریافت کرد. افراد دوم و سوم نیز ماکان عابدینی نسب و محمد صادقی منفرد انتخاب شدند که هرکدام به ترتیب ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان دریافت کردند. عنوان استریمر منتخب مردمی سال به همراه جایزه پنج میلیون تومانی نیز به علی مزینی تعلق گرفت. امین فرامرزی نیز به عنوان استریمر تاثیرگذار انتخاب شد و جایزه سه میلیون تومانی را به خانه برد. مسابقه حضوری استریمرها در فیفا ۱۹ نیز برگزار شد و علی نجاتی، کسری الله یاری و ادریس ساتیاری رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و مبالغ یک، دو و سه میلیون تومان دریافت کردند.

منبع : zoomg

تعداد بازیکنان Forza Horizon 4 از ۱۲ میلیون نفر فراتر رفت

 بازی Forza Horizon 4 در تعداد کل بازیکنان با رسیدن به بیش از ۱۲ میلیون نفر رکورد تازه‌ای در این زمینه برای خود ثبت کرد.

با توجه به‌این‌که هنوز یک سال هم از تاریخ انتشار بازی Forza Horizon 4 نگذشته است، اما این بازی مسابقه ای موفق شده که جای خود را در دل هواداران باز کند و به تعداد بازیکنان زیادی دست پیدا کند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، Forza Horizon 4 به‌تازگی موفق شده با رسیدن به عدد ۱۲ میلیون در تعداد کل بازیکنان در سراسر دنیا، به رکورد تازه‌ای در این زمینه دست پیدا کند.

 

این عدد تمامی بازیکنان بازی روی هر دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان را شامل می‌شود و همچنین ادعا شده است که Forza Horizon 4 هر ماه نزدیک‌به چهار میلیون نفر بازیکن جدید را به خود جذب می‌کند. این آمار برای یک بازی انحصاری که هنوز یک سال کامل هم از زمان انتشار آن نگذشته، بسیار قابل‌توجه و قابل‌تحسین است. بازی Forza Horizon 4 از طریق سرویس گیم پس در دسترس قرار دارد و همین مساله باعث شده است که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل رانی به سمت آن جذب شوند که البته درصد زیادی از آنان بازی را تنها برای مدت کوتاهی تجربه می‌کنند و نمی‌توان آن‌ها را جزو بازیکنان بلند‌مدت آن دانست.

بازی Forza Horizon 4 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است. اگرچه در سال جاری میلادی شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از سری فورزا نخواهیم بود، اما جدیدترین بسته الحاقی آن با محوریت برنامه Top Gear به‌تازگی در دسترس قرار گرفته است.

منبع : dualshockers

CTR چیست و چه تاثیری بر سئو دارد

 یکی از مواردی که در سال 2019 در الگوریتم امتیاز دهی گوگل برای سئو سایت تاثیر به سزایی دارد ، نرخ کلیک یا CTR است ، در این مقاله قصد داریم بفهمیم CTR چیست و همچنین راه های افزایش نرخ کلیک سایت را با هم بررسی کنیم.

مقدمه ای بر اینکه CTR چیست ؟

CTR چیست؟ CTR مخفف کلمه click through rate و به معنی نرخ کلیک می باشد ، و به نسبت میزان مشاهده در نتایج جستجوی گوگل (impression) به تعداد کلیک روی سایت شما CTR می گویند.Impression چیست؟ Impression سایت ، تعداد دفعات دیده شدن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است ، بیشترین میزان Impression مربوط به سایت هایی است که در نتایج جستجو در صفحه اول قرار دارند و فرقی هم ندارد که در لینک اول باشند یا لینک آخر ، وقتی یک کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند ، Impression برای تمامی سایت هایی که در صفحه هستند ثبت می شود ، حالا اگر کاربر به صفحه دوم نتایج جستجو برود باز هم Impression برای تمامی سایت های صفحه دوم ثبت می شود ، حتی اگر یک سایت در قسمت نمایش تصاویر هم باشد ، باز هم Impression برای آن سایت ثبت می شود.

نرخ کلیک سایت برای هر کلمه یا هر صفحه متفاوت است ، برای مثال ممکن است نرخ کلیک دو کلمه که به یک صفحه اشاره می کنند ، با هم متفاوت باشد ، متوسط میزان CTR کلماتی که به یک صفحه از سایت اشاره می کنند ، CTR آن صفحه را نشان می دهد.

اهمیت CTR

 

بیشترین میزان CTR مربوط به لینک اول نتایج جستجو است ، طبق آخرین و جدیدترین آمار جهانی ، لینک یک نتایج جستجو به طور متوسط نزدیک به 32 درصد CTR را کسب می کند ، البته این این میزان نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است و دلیل آن هم می تواند اضافه شدن برخی از قابلیت ها مثل rich snippet ، نمایش اخبار ، نقشه راه گوگل و … باشد ، البته به همه این ها باید تبلیغات گوگل را هم اضافه کرد که خود تاثیر زیادی روی CTR لینک اول دارد ، لازم به ذکر است با توجه به همه این موارد ، هنوز هم CTR لینک اول به اندازه CTR رتبه های 2 تا 5 نتایج جستجو است و این اهمیت قرار داشتن در رتبه یک نتایج جستجو را نشان می دهد.

البته 32 درصد که به آن اشاره کردیم مربوط به CTR کسب شده از طریق جستجو با دسکتاپ است و این میزان CTR برای موبایل ، نزدیک به 24 درصد است ، همچنین این آمار متوسط نرخ CTR است و در بعضی موارد ممکن است CTR رتبه یک گوگل بیشتر از 80 درصد باشد و همچنین در بعضی موارد ممکن است کمتر از 20 درصد باشد.

چگونه CTR سایت خود را افزایش دهیم؟....

برای مطالعه ادامه این مطلب و اجرای آن در سایت خود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

CTR چیست و چه تاثیری بر سئو دارد

احتمال عرضه بازي هاي مايكروسافت روي فروشگاه اپيك گيمز

 آرون گرينبرگ در مصاحبه اخير خود اعلام كرده است كه احتمال دارد بازي‌هاي مايكروسافت به صورت غير انحصاري براي فروشگاه اپيك گيمز هم عرضه شوند.

از زمان راه‌اندازي فروشگاه اپيك گيمز تا به امروز، شاهد حاشيه‌هاي بسياري در صنعت بازي‌هاي ويديويي هستيم. اپيك گيمز (Epic Games) براي رقابت و مقابله با استيم، بازي‌هاي متعددي را به‌صورت انحصاري در فروشگاه خود قرار داده است. به‌عبارتي با بستن قرارداد ميان سازنده‌هاي مختلف، بازي‌هاي آن‌ها را به‌صورت انحصاري در فروشگاه خود قرار مي‌دهد. بااين‌حال به‌نظر مي‌رسد مايكروسافت جزو آن شركت‌هايي نيست كه وارد قرار داد انحصاري شود.

 

باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، آرون گرينبرگ، مدير بازاريابي مايكروسافت در مصاحبه‌ي اخير خود در مورد عرضه بازي‌هاي خود روي كامپيوتر و فروشگاه اپيك گيمز صحبت كرده است. وي در صحبت‌هاي خود به اين مورد اشاره كرده است كه جدا از اينكه ايده عرضه بازي‌هاي خود روي اپيك گيمز را دارند، مي‌خواهند جامعه كاربري آن‌ها روي پي سي بزرگ‌تر شود و به‌جاي تمركز روي مسائل تجاري، روي تعداد بازيكنان و كاميونيتي خود تمركز كنند.

در يك سال اخير شاهد عرضه بازي‌هاي مختلف مايكروسافت روي استيم بوده‌ايم. همچنين Gears 5 هم همزمان با فروشگاه ويندوز ۱۰ و ايكس باكس وان، در دسترس كاربران استيم قرار مي‌گيرد.

منبع : gamingbolt

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد