به گزارش بلومبرگ سرویس اپل تی وی پلاس در ماه نوامبر راه اندازی می شود و کاربران می توانند با پرداخت ماهانه 10 دلار، از خدمات این سرویس بهره مند شوند.

شرکت اپل قصد دارد به زودی بسیاری از سرویس های انحصاری خود را راه اندازی کند. مسلما این سرویس ها به صورت رایگان عرضه نمی شوند و افراد برای بهره مندی از آن ها باید مبلغی را به عنوان هزینه اشتراک بپردازند. به گزارش بلومبرگ، این غول دنیای فناوری احتمالا از اواسط ماه نوامبر سرویس اپل تی وی پلاس را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. سرویس Apple Arcade نیز به زودی راه اندازی می شود (هزینه اشتراک ماهانه برای سرویس بازی اپل 5 دلار است؟).

کمپانی اپل مبلغ 6 میلیارد دلار را جهت سرمایه گذاری در فیلم ها و سایر برنامه های اختصاصی خود کنار گذاشته است. این شرکت قصد دارد تا سال 2020، درآمد حاصل از سرویس های انحصاری خود را به 50 میلیارد دلار برساند و برای تحقق این هدف، مبلغ بسیار بالایی را هزینه کرده است. این موضوع چندان هم غیر منطقی به نظر نمی رسد. از آنجایی که بازار فروش موبایل طی چند سال اخیر با افت بی سابقه ای رو به رو بوده، تولیدکنندگان در تلاش هستند تا میزان سود سالیانه خود را از راه های دیگری افزایش دهند.

هزینه اشتراک ماهانه در اپل تی وی پلاس نسبت به سایر سرویس های مشابه اندکی بالاتر و برابر با 10 دلار است. همانطور که می دانید کمپانی های دیزنی و نتفلیکس در حال حاضر سرویس های خود را به ازای پرداخت ماهانه 7 و 9 دلار به مشتریان خود عرضه می کنند. البته طبق گزارش های بلومبرگ، افراد با عضویت در Apple TV+ از مزایای ویژه ای بهره مند می شوند. ناگفته نماند که سرویس اپل تی وی پلاس از اواسط ماه نوامبر و در بیش از 150 کشور مختلف قابل دسترسی خواهد بود.

منبع : engadget