در مراسم پایانی جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، آیین اختتامیه مسابقه استریمر برتر آپارت گیم نیز برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

بنابر جدیدترین اخبار مسابقات، در جریان مراسم پایانی جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، آیین اختتامیه اولین دوره مسابقه استریمر برتر آپارات گیم نیز برگزار شده است. در جریان این آیین اختتامیه، برندگان بخش‌های مختلف مشخص شده‌اند. مسابقات استریمر برتر سال چهار بخش اصلی داشت: استریمر بر‏گزیده، استریمر منتخب مردمی، استریمر تاثیرگذار و مسابقه حضوری استریمر‏ها در رشته فیفا ۱۹. از حاضران در این جشن می‌توان به حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صادق درودگر رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال و صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد.

در بخش استریمر برگزیده سال، سید علی نجاتی به عنوان نفر اول انتخاب شد و جایزه ۲۰ میلیون تومانی را دریافت کرد. افراد دوم و سوم نیز ماکان عابدینی نسب و محمد صادقی منفرد انتخاب شدند که هرکدام به ترتیب ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان دریافت کردند. عنوان استریمر منتخب مردمی سال به همراه جایزه پنج میلیون تومانی نیز به علی مزینی تعلق گرفت. امین فرامرزی نیز به عنوان استریمر تاثیرگذار انتخاب شد و جایزه سه میلیون تومانی را به خانه برد. مسابقه حضوری استریمرها در فیفا ۱۹ نیز برگزار شد و علی نجاتی، کسری الله یاری و ادریس ساتیاری رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و مبالغ یک، دو و سه میلیون تومان دریافت کردند.

منبع : zoomg